|

مجری و زمان مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری مشخص شد؟/ ویدئو

رئیس صداوسیما در خصوص پوشش اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری، مجری و پخش مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

مجری و زمان مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری مشخص شد؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رئیس صداوسیما آخرین روند آمادگی صداوسیما برای پوشش اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری و پخش مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری را تشریح کرد.

«پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، از پخش برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری و  مناظره‌های انتخاباتی صحبت کرد و گفت: «رسانه ملی مانند سایر دستگاه‌های دیگر در مسیر انتخابات امسال با غافلگیری و پیچیدگی مواجه شد و در مقابل یک شرایط پیش‌بینی‌نشده قرار گرفت.»

جبلی درباره آمادگی صداوسیما برای پوشش اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری و پخش مناظره‌های انتخاباتی اظهار کرد: «از فردای شهادت رئیس‌جمهور، ستاد انتخابات رسانه ملی تشکیل شد. روندی که در دوره‌های قبل حدود یک سال زمان می‌برد، دز این دوره با سرعت طی شد.»

او در ادامه گفت: «ما ناگزیر هستیم اقداماتی را که در طول یک‌سال برای طراحی برنامه‌ها اتفاق می‌افتاد،در زمان کوتاهی انجام دهیم؛ اما خوشبختانه با همت و جدیت همکاران عزیزمان در سازمان صداوسیما، تقریبا تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری مناظره‌ها و برنامه‌های دیگر انتخاباتی آماده شده است.»

پیمان جبلی گفت: «در حال آمادگی برای برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در صداوسیما هستیم؛ مجری مناظره‌ها هفته آینده معین خواهد شد.»

رئیس صداوسیما تاکید کرد: «تا قبل از اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان، هیچ‌کدام از این پیش‌بینی‌های ما قطعی نیستند. منتظر اعلام نظر نهایی شورای نگهبان هستیم، اما از جهت آماده شدن زیرساخت‌های لازم برای تولید، مسایل فنی، طراحی برنامه‌ها، محور‌ها و سوالات آمادگی لازم را داریم. در خصوص مجری برنامه نیز باید بگویم که هنوز هیچ گزینه‌ای قطعی نیست. این مورد در دست بررسی قرار دارد و اوایل هفته آینده، اطلاع رسانی می‌شود.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها