|

نخستین حضور زنان در بازی‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی

زنان در بازی‌های لیگ برتر فوتبال برای اولین بار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند

نخستین حضور زنان در بازی‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی

 به گزارش شبکه شرق، تیم‌های فوتبال استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه سوم شهریورماه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. برای این دیدار حدود ۵۰۰ بلیت به بانوان اختصاص داده شده است. از حدود سه ساعت پیش از شروع این دیدار که نخستین بازی لیگ برتری با حضور زنان است، تماشاگران به در‌های ورودی ورزشگاه آزادی مراجعه کرده‌اند تا وارد ورزشگاه شوند.

۵۰۰ بلیت برای حضور خانم‌ها در دیدار استقلال و مس فروخته شده بود اما نزدیک ۵۰ نفر که نتوانسته بودند بلیت تهیه کنند، مقابل درب شماره ۲۱ ضلع شرقی ورزشگاه آزادی آمده بودند تا شاید بتوانند وارد ورزشگاه بشوند. عده‌ای از این نفرات به روش‌های مختلف توانستند وارد ورزشگاه آزادی بشوند، با این حال نزدیک ۲۰ نفر در ورود به ورزشگاه ناکام ماندند.

در این بین افرادی هم بودند که با سواستفاده از اشتیاق زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی، بلیت آقایان را به زنان می‌فروختند، در حالی که این بلیت‌ها هیچ کارایی‌ای برای زنان نداشت.

پیش از شروع بازی تماشاگران خانم حاضر در ورزشگاه به شدت استقلال را تشویق کردند. همچنین ساپینتو و نیمکت استقلال پیش از شروع بازی به سمت آن‌ها رفتند که با تشویق خانم‌ها مواجه شدند. در جریان بازی هم آقایان تشویق‌هایی که دو سمت ورزشگاه در آن شرکت می‌کنند را با کمک زنان انجام دادند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها