|

برتری جنجالی الهلال مقابل نساجی در نیمه نخست

تیم فوتبال الهلال عربستان موفق شد نساجی ایران را با نتیجه یک بر صفر در نیمه نخست مغلوب کند.

برتری جنجالی الهلال مقابل نساجی در نیمه نخست

به گزارش شبکه شرق، دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی با قضاوت ما نینگ از کشور چین برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر الهلال به پایان رسید.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که نساجی در هفته نخست میهمان بمبئی‌سیتی هند بود و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را مغلوب کند.

الهلال نیز در دقایق پایانی موفق شد از شکست خانگی مقابل نوبهار فرار کند و فصل را با تساوی یک بر یک شروع کرده بود.

الهلال با ۲۰ امتیاز در رده اول لیگ عربستان قرار دارد و ۶ برد و ۲ تساوی از ۸ بازی خود به دست آورده است.

بهترین پیروزی آن‌ها تا اینجای فصل مربوط به برد ۶ بر یک برابر الریاض است اما مهم‌ترین برد آن‌ها به کامبک ۴ بر ۳ برابر الاتحاد در خانه حریف برمی‌گردد.

این تیم در لیگ عربستان تاکنون ۲۳ گل زده و ۷ گل دریافت کرده است که چهارمین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر را در اختیار دارد.

الهلال در امشب بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط الکساندر میتروویچ به گل رسید که این گل توسط VAR مردود اعلام شد. در دقیقه ۱۹ الهلال پس از پاس‌کاری‌های پیاپی توسط سلمان الفرج توپ را به سمت راست زمین برد که ارسال زیبای محمد البریک را میتروویچ با ضربه سر به تور دروازه نساجی چسباند.

در حالی که بازی با تنش بالایی در جریان بود در دقیقه ۳۹ سرانجام این تنش‌ها باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و داور این دیدار پس از بررسی صحنه درگیری توسط VAR تصمیم گرفت امیرمحمد هوشمند از نساجی

و سلمان الفرج را از الهلال با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کند.

تیم داوری: ما نینگ (چین)

کمک‌ها: ژو فی و ژانگ چِنگ؛ داور چهارم: وانگ دی /داوران VAR : فو مینگ و یون یینهائو (چین)

ترکیب نساجی ایران:

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سید احسان حسینی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی

سرمربی: سید مهدی رحمتی

الهلال عربستان:

محمد العویس، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، محمد کنو، سلمان الفرج، مالکوم، میشل، نیمار و الکساندر میتروویچ

سرمربی: ژرژ ژسوس

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها