|

ترکیب سپاهان مقابل الهلال

ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل الهلال عربستان مشخص شد.

ترکیب سپاهان مقابل الهلال

به گزارش شبکه شرق، تیم فوتبال سپاهان در غیاب دو مهره کلیدی خود با نفراتی جدید برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال سپاهان که تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ محسوب می‌شود، شامگاه پنج‌شنبه «۲۶ بهمن ماه» و در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

«ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان در این بازی هادی محمدی در خط دفاع و محمدجواد حسین نژاد در خط هافبک در اختیار ندارد و از این سو این مربی پرتغالی باید تغییراتی را در ترکیب همیشگی خود در این بازی به وجود آورد.

حضور امید نورافکن در این بازی، خبر خوبی برای مورایس به حساب می‌آید و این مربی می‌تواند از بازیکن جوان و چند پُسته خود در این بازی بهره ببرد.

همچنین در نبود هادی محمدی، محمد قربانی به احتمال زیاد زوج محمد دانشگر در قلب خط دفاع را تشکیل خواهد داد. البته سیاوش یزدانی هم توانسته عملکرد خوبی را در تمرینات داشته باشد و بعید نیست او در این بازی به کار گرفته شود.

ترکیب احتمالی سپاهان برای این بازی به شرح زیر است:

پیام نیازمند، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی (محمد قربانی)، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها