|

افشاگری جدید درباره پرونده فساد در فوتبال ایران/ چند مدیر فوتبالی با «خداداد افشاریان» در زندان هم‌بند می‌شوند!

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص پرونده فساد در فوتبال ایران اعلام شد؛ با توجه به بازداشت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و برخی مدیران و افراد حاضر در پرونده فساد در فوتبال، باید منتظر افشاگری‌های خداداد افشاریان بعد از دادگاه باشیم.

افشاگری جدید درباره پرونده فساد در فوتبال ایران/ چند مدیر فوتبالی با «خداداد افشاریان» در زندان هم‌بند می‌شوند!

به گزارش شبکه شرق، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که به اتهام رشوه بازداشت شده است به زودی لایه‌های جدید از فساد را رو خواهد کرد.

در پی بازداشت «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گمانه‌زنی‌ها از وسعت پرونده در چند باشگاه لیگ برتری و مدیران آن حاکیست.

گفته می‌شود خداداد افشاریان در مورد برخی از مدیران، اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد موضوع رشوه به داوران، فقط مرتبط به یک باشگاه لیگ برتری نیست و پیشنهاد‌های تطمیع کمیته داوران، نزد خداداد افشاریان محفوظ است.

با توجه به احتمال محکومیت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال (هنوز رای‌ای صادر نشده است) و برخی مدیران و افراد حاضر در پرونده فساد در فوتبال، باید منتظر افشاگری‌های خداداد افشاریان بعد از دادگاه ابتدایی باشیم چرا که او به احتمال زیاد، اگر قرار باشد در پرونده فساد در فوتبال غرق شود، خیلی از مدیران را که در سال‌های اخیر اقدام به فساد در فوتبال داشته‌اند، با خود به محکمه می‌کشاند.

احتمال می‌رود در صورت احراز قطعی محکومیت باشگاه مس رفسنجان، این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کند و از سوی دیگر، باشگاه‌های متخلف و مشهور دیگر نیز با این حکم روبرو شوند.

این بار، پای محاکم قضایی در میان است و بعید می‌دانیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بتوانند با کدخدامنشی ماجرا را فیصله بدهند و لاپوشانی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها