|

توافق جدید پرسپولیس و تراکتور

به نظر می‌رسد ماجرای بیرانوند، پرسپولیس و تراکتور وارد فاز جدیدی شده و شاید معاوضه‌هایی در این زمینه انجام شود.

توافق جدید پرسپولیس و تراکتور

به گزارش شبکه شرق، به نظر می‌رسد ماجرای بیرانوند، پرسپولیس و تراکتور وارد فاز جدیدی شده و شاید معاوضه‌هایی در این زمینه انجام شود.

حدود دو هفته قبل بود که علیرضا بیرانوند با توجه به بندی که در قراردادش بود، تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت تا به عنوان بازیکن آزاد تصمیم به انتخاب تیم جدید خود بگیرد. بلافاصله بعد از این اتفاق مدیران پرسپولیس دست به کار شدند و از بیرانوند شکایت کردند.

دلیل این شکایت هم فسخ بی‌دلیل قراردادش است. پرسپولیسی‌ها معتقدند تمام مطالبات بیرانوند را پرداخت کرده‌اند و او طلبی نداشته که در قبال آن قراردادش را فسخ کند. حتی برخی مسئولان معتقدند شاید بیرانوند به همین دلیل ۴ تا ۵ ماه از حضور در فوتبال محروم شود.

دروازه‌بان تیم ملی با تراکتور توافق کرده و گفته می‌شود راهی این تیم خواهد شد تا فوتبال خود را در تبریز ادامه بدهد. جالب اینکه پرسپولیس هم دنبال یافتن جانشین بیرانوند است و به همین دلیل مذاکره با چند گزینه را آغاز کرده. از امیر عابدزاده و نعمت‌اف ازبک بگیرید و به پیام نیازمند و حالا حسین پورحمیدی برسید. دروازه‌بان تراکتور که فصل قبل کلین‌شیت‌های بسیاری انجام داد اما اشتباهات عجیبی هم داشت، جدیدترین نامی است که مورد توجه مدیران پرسپولیس قرار گرفته است.

پورحمیدی که توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شده، گزینه جدید پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند است. گفته می‌شود توافق احتمالی هم میان پرسپولیس و تراکتور به این شکل انجام خواهد شد.

اینکه رضایتنامه پورحمیدی برای پرسپولیس صادر شود و در عوض سرخ‌ها از شکایت علیه بیرانوند صرف نظر کنند. این جدیدترین راهکار میان تراکتور و پرسپولیس است. باید دید آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا پرسپولیس سراغ دروازه‌بانی مثل امیر عابدزاده می‌رود که هم بازیکن آزاد است و هم تجربه بازی در این تیم را دارد؟

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها