|

تیم جدید سردار آزمون مشخص شد/ عکس

تیم جدید «سردار آزمون» مشخص شد.

تیم جدید سردار آزمون مشخص شد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، «سردار آزمون» به لیگ فوتبال امارات پیوست.

«سردار آزمون» مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از توافق دو باشگاه «الاهلی» امارات و «لورکوزن» آلمان، برای حضور در تست‌های پزشکی راهی دبی شد.

پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان در مورد حضور سردار آزمون در تیم «سویا»ی اسپانیا، سرانجام لورکوزنی‌ها با باشگاه «الاهلی» امارات توافق کردند.

جزئیات قرارداد هنوز مشخص نشده است، اما سردار آزمون جهت حضور در تست‌های پزشکی این تیم راهی دبی شده است.

سردار آزمون فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی در تیم آ.اس رم حضور داشت.

توافق نهایی سردار آزمون با تیم فوتبال شباب الاهلی امارات

«سردار آزمون» مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه شباب الاهلی امارات به توافق نهایی رسید و به زودی راهی این تیم می‌شود.

پس از کنار گذاشته شدن سردار آزمون از تمرینات گروهی تیم فوتبال بایرلورکوزن این بازیکن که تا سال ۲۰۲۷ با این باشگاه آلمانی قرارداد داشت تصمیم به جدایی گرفت که مورد موافقت سران این باشگاه نیز بود.

به همین جهت باشگاه سویا اسپانیا قصد داشت تا لژیونر فوتبال ایران را به صورت قرضی به خدمت بگیرد که با مخالفت مدیران باشگاه بایرلورکوزن همراه شد. سردار پیشنهاد باشگاه شباب الاهلی امارات را نیز داشت و در نهایت تصمیم گرفت راهی این تیم شود.

طبق اعلام «فابریتزیو رومانو» خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا سردار به زودی قرارداد خود را با این باشگاه به امضا می‌رساند.

بسته مالی این انتقال برای بایرلورکوزن، ۵ میلیون یورو خواهد بود و آزمایش‌های پزشکی قرار است روز دوشنبه در دبی انجام شود.

توئیت خبرنگار مشهور ایتالیایی درباره تیم جدید سردار آزمون

«فابریتزیو رومانو» در خصوص مقصد جدید «سردار آزمون» توئیت زد.

با اعلام رومانو، «سردار آزمون»، مهاجم ایرانی بایرلورکوزن، با پیشنهاد شباب‌الاهلی امارات موافقت کرده و قصد دارد راهی این تیم شود.

مبلغ این انتقال، ۵ میلیون یورو است و سردار روز دوشنبه، تست‌های پزشکی شباب‌الاهلی را در دوبی پشت سر خواهد گذاشت.

سردار آزمون

مذاکرات بایرلورکوزن و سویا برای جدایی سردار آزمون متوقف شد

مدیران دو باشگاه بایرلورکوزن آلمان و سویا اسپانیا برای حضور قرضی سردار آزمون در لالیگا به توافق نرسیدند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی و فصل گذشته تیم فوتبال رم ایتالیا پس از اتمام قرارداد قرضی‌اش با این باشگاه مجدداً به بایرلورکوزن بازگشت اما به دلیل غیبت غیرموجه در تمرینات این تیم، از سوی «ژابی آلونسو» سرمربی این تیم از حضور در تمرینات گروهی منع شد و به همین جهت او قصد دارد تا از جمع لورکوزنی ها جدا شود اما هنوز باشگاهی برای خرید دائمی او اقدام نکرده است.

باشگاه سویا اسپانیا خواستار جذب قرضی این بازیکن شده بود اما مدیران باشگاه بایرلورکوزن اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا آزمون را به صورت دائمی به فروش برسانند.

در همین حال یکی از صفحات نزدیک به باشگاه سویا در شبکه اجتماعی (X) خبر داد که مذاکره دو باشگاه برای انتقال قرضی آزمون به بن بست رسیده است و فعلی چیزی درباره آینده آزمون مشخص نیست.

سردار آزمون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها