|

برنامه امروز مسابقات ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴

برنامه مسابقات روز یک‌شنبه ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد.

برنامه امروز مسابقات ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴

به گزارش شبکه شرق، ورزشکاران ایران در شانزدهمین روز از المپیک پاریس ۲۰۲۴، به مصاف حریفان خود می‌روند.

در شانزدهمین روز از المپیک ۲۰۲۴ پاریس که امروز «یک‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۳»، برگزار خواهد شد، ورزشکاران ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.

یک‌شنبه «۲۱ مردادماه»، شاهد برگزاری آخرین روز از سی و سومین دوره بازی‌های المپیک پاریس خواهیم بود. در این روز، شاهد ادامه مسابقات کشتی آزاد خواهیم بود.

در شانزدهمین روز از المپیک ۲۰۲۴ پاریس که امروز «یک‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۳»، برگزار خواهد شد، دو آزادکار کشورمان برای کسب مدال طلا و برنز روی تشک می‌روند.

ورزشکاران کشورمان در آخرین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امروز «یک‌شنبه، ۲۰ مردادماه»، در رشته‌ کشتی آزاد به مصاف حریفان خود می‌روند.

برنامه مسابقات امروز ورزشکاران ایران در روز شانزدهم بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴

ایران در شانزدهمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در رشته ورزشی کشتی آزاد نماینده دارد.

برنامه مسابقات امروز ایران در المپیک پاریس

در آخرین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امروز «یک‌شنبه، ۲۱ مردادماه» دو آزادکار کشورمان برای کسب مدال طلا و برنز بر روی تشک می‌روند.

«رحمان عموزاد» آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان با درخششی بی‌نظیر به فینال رسید و باید برای کسب مدال طلا، به مصاف «کیوکا» از ژاپن برود. او آخرین شانس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای کسب مدال طلا در المپیک پاریس محسوب می‌شود.

«امیرعلی آذرپیرا» آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم در دور اول مغلوب «احمد تاج‌الدینوف» قهرمان روسی‌الاصل جهان از بحرین شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت.

او در این گروه به مصاف «علیشیر یرگالی» از قزاقستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف، به دیدار رده‌بندی راه خواهد یافت تا در مقابل «کایل اسنایدر» قهرمان المپیک و جهان از آمریکا قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها