|

حضور تماشایی تام کروز در اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴؛ «تام کروز» پرچم المپیک را به لس‌آنجلس برد/ ویدئو و تصاویر

«تام کروز» بازیگر سرشناس هالیوودی با یک نمایشی جذاب در اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴، پرچم کمیته بین‌المللی المپیک را از پاریسی‌ها تحویل گرفت تا به لس‌آنجلس ببرد.

حضور تماشایی تام کروز در اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴؛ «تام کروز» پرچم المپیک را به لس‌آنجلس برد/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، مراسم اختتامیه سی و سومین دوره بازی‌های المپیک در ورزشگاه شهر پاریس با هنرنمایی «تام کروز» برگزار شد.

مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در ورزشگاه  ملی فرانسه برگزار شد. 

«تام کروز» بازیگر سرشناس هالیوودی با یک نمایشی جذاب، پرچم کمیته بین‌المللی المپیک را از پاریسی‌ها تحویل گرفت تا به لس‌آنجلس ببرد. 

برخلاف مراسم افتتاحیه که روی رود «سن» برگزار شد، فرانسوی‌ها برای اختتامیه از این ایره پردردسر دست کشیده و به سیاق روال همیشگی مراسم را برگزار کردند. در این مراسم مشعل المپیک که به شکل یک گوی نورانی طراحی شد نیز خاموش شد.

حضور پرچمداران کشور‌های مختلف با پرچم کشور‌های متبوع یکی از برنامه‌های اصلی مراسم اختتامیه بود. از ایران نیز فاطمه مجلل قایقران ایرانی به عنوان پرچمدار در اختتامیه حضور داشت.   این درحالیست که همه کشور‌ها با توجه به پروتکل کمیته بین المللی المپیک مبنی بر برابری جنسیتی با دو پرچمدار مرد و زن در اختتامیه حضور داشتندـ

ورزشکار ایران با گرمکن سفید و سبز در مراسم رژه اختتامیه حضور داشت. ظاهرا بعد از جنجالی که درباره لباس‌های فرم ایران در افتناحیه به راه افتاده بود، ترجیح داده شد که پرچمدار با لباس گرمکن که البته کمتر انتقاد به همراه داشت در این مراسم شرکت کند.  

در این مراسم، نمایشی بسیار باشکوه و زیبا درباره سابقه پیدایش المپیک در یونان باستان و داستان‌های مربوط به آن اجرا شد. در این بخش ۷۱ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه، نمایشی از «مسافری طلایی پوش» از زمان و مکان دیگری که به کره زمین آمده اجرا شد و در پایان ارزش و اهمیت وحدت و صلح را یادآور شد.

در ادامه مراسم، «توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک سخنرانی کرد.

در پایان مراسم نیز پرچم کمیته بین المللی المپیک در اختیار میزبان بعدی المپیک قرار داده شد. المپیک ۲۰۲۸ در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.   

«تام کروز» بازیگر سرشناس هالیوودی با یک نمایشی جذاب، پرچم کمیته بین‌المللی المپیک را از پاریسی‌ها تحویل گرفت تا به لس‌آنجلس ببرد. او بعد از تحویل گرفتن این پرچم، با موتور سوار هواپیما شد و با چتر از هواپیما در لس آنجلس به زمین پرید.

تام کروز در اختتامیه المپیک پاریس

 

تام کروز در اختتامیه المپیک پاریس

 

تام کروز در اختتامیه المپیک پاریس

 

تام کروز در اختتامیه المپیک پاریس

حضور تماشایی تام کروز در اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴

بخشی از تیزر اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نقش‌آفرینی تام کروز ستاره هالیوود نمایش داده شد.

در بخشی از مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تام کروز بازیگر مشهور آمریکایی پرچم المپیک را به شکل جذابی از فرانسه به آمریکا برد و روی لوگوی هالیوود در شهر لس‌آنجلس، میزبان المپیک سال ۲۰۲۸ طرحی از ۵ حلقه المپیک را به نمایش درآورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها