|

هشدار! هواداران پرسپولیس و تراکتور مراقب باشند

ناظر بازی امروز پرسپولیس و تراکتور تاکید کرد: «دوربین‌های چهره زن در ورزشگاه وجود دارد. اگر ببینیم تماشاگر روی صندلی از قبل، خریداری‌شده مختص به خودش ننشسته است و تعداد آن زیاد است، قطعاً باشگاه متخلف را محروم از حضور تماشاگر خواهیم کرد.»

هشدار! هواداران پرسپولیس و تراکتور مراقب باشند

به گزارش شبکه شرق، ناظر بازی پرسپولیس و تراکتور خبر از برگزاری بازی با حضور تماشاگر و رفع مشکل حضور «VAR» داد و گفت: «یک خودرو نباید در کاسه زمین باشد.»

داود رفعتی، ناظر بازی پرسپولیس و تراکتور ضمن اشاره به رفع نواقص اولیه برای برگزاری بازی تراکتور تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام با حضور تماشاگران گفت: «مشکل شماره‌گذاری صندلی‌های تماشاگران رفع شد تا مجوز حضور تماشاگر نیز صادر شود.»

ناظر بازی امروز دو تیم افزود: «دوربین‌های چهره زن در ورزشگاه وجود دارد. اگر ببینیم تماشاگر روی صندلی از قبل، خریداری‌شده مختص به خودش ننشسته است و تعداد آن زیاد است، قطعاً باشگاه متخلف را محروم از حضور تماشاگر خواهیم کرد. همچنین با هرگونه استفاده از مواد دودزا و لیزرپراکنی برخورد خواهیم کرد.»

رفعتی درباره ابهام در خصوص استفاده از «VAR» تاکید کرد: «خوشبختانه مشکل مربوط به جانمایی سیستم داور ویدئویی حل شد و این سیستم نیز در ورزشگاه نصب و تست شده است. تنها لازم است خودروی صدا و سیما در کاسه زمین (پیست دور زمین چمن) حضور نداشته باشد.»

رفعتی تصریح کرد: «همکاری‌های خیلی خوبی در این مدت کوتاه انجام شد تا ان‌شاءالله میزبانی خوبی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز شاهد باشیم و امیدوارم این همکاری‌ها همچنان تا پایان امشب ادامه داشته باشد.»

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها