|

جریمه ۴۰۰ میلیونی تراکتور در بازی با پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی گزارش ناظران دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، آرای خود را صادر کرده است.

جریمه ۴۰۰ میلیونی تراکتور در بازی با پرسپولیس

به گزارش شبکه شرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به‌خاطر حواشی پیش‌آمده در بازی تراکتور و پرسپولیس رأی به محکومیت باشگاه تبریزی داد.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی گزارش ناظران دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، آرای خود را صادر کرده است.

بر اساس آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی جرایم نقدی سنگینی برای باشگاه تراکتور و اعضای این باشگاه در نظر گرفته شده است.

اولین جریمه نقدی مربوط به باشگاه تراکتور است. کمیته انضباطی در توضیح جریمه 400 میلیون تومانی برای باشگاه تراکتور این دلایل را ضمیمه کرده است: «نقض مقررات بازی منتهی به تاخیر در برگزاری مسابقه و ورود بیش از حد مجاز تماشاگران در ورزشگاه و پرتاب بطری آب و استفاده از مواد دودزا و آتش‌زا و استفاده از شیپور و بوق و فحاشی نسبت به تیم حریف».

همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تراکتور هم به دلیل آنچه رفتار غیرورزشی خوانده شده مبلغ 51 میلیون تومان جریمه شده است.

ماساژور و عکاس باشگاه تراکتور هم با جرایم جداگانه 51 و 20 میلیون تومانی از سوی کمیته انضباطی مواجه شدند تا در نهایت این باشگاه 522 میلیون تومان به خاطر یک بازی با پرسپولیس جریمه نقدی را پرداخت کند!

گفتنی است حافظی، ماساژور تراکتور، با دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود نیز مواجه شده است.

گفتنی است حافظی، ماساژور تراکتور، با دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود نیز مواجه شده است.

2078426
2078427

 

 

منبع: خبر ورزشی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها