|

درخشش زنان ووشوکار ایران در مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا/ «یاسمن باقرزاده» طلایی شد؛ خواهران منصوریان طلا و نقره گرفتند

در‌ روز چهارم و پایانی مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا، زنان ووشوکار ایران موفق به کسب سه مدال طلا و دو مدال نقره شدند.

درخشش زنان ووشوکار ایران در مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا/ «یاسمن باقرزاده» طلایی شد؛ خواهران منصوریان طلا و نقره گرفتند

به گزارش شبکه شرق، نمایندگان کشورمان در ادامه مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ دیگر شدند.

در‌ روز چهارم و پایانی مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا که از روز پنج‌شنبه «۲۲ شهریورماه» به صورت رسمی در ماکائو‌ آغاز شده است، امروز «یکشنبه، ۲۵ شهریورماه» نمایندگان کشورمان موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ دیگر شدند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، «شهربانو منصوریان» به مصاف پوجا کادیان از هند رفت و‌ ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مدال طلا دست یافت.

«سهیلا منصوریان» نماینده وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان به مصاف دای ژین‌روو از چین رفت. منصوریان در دیداری نزدیک و‌ در راند سوم بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد و به مدال نقره این مسابقات دست یافت. منصوریان در مرحله نخست مقابل نماینده عربستان سعودی به برتری دست یافته بود و در دومین دیدار خود نکیتا بنسال از هند را شکست داده بود.

«یاسمن باقرزاده» نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا کشورمان در دیدار نهایی این وزن به مصاف ژو هایلان از چین رفت و با ارائه یک نمایش عالی ضمن کسب برتری در دو راند متوالی مقابل این ورزشکار به مقام نخست و مدال طلا دست یافت. باقرزاده پیش از این مقابل نماینده ترکمنستان به برتری دست یافته بود.

ووشوی قهرمانی آسیا

تیم دوئلین (مبارزه نمایشی) زنان کشورمان با ترکیب «هلیا اسدیان» و «زهرا کیانی» موفق شد با نمره ۹.۵۴۲ ضمن جای گرفتن در رده سوم به مدال برنز این بخش دست یابد. در این فرم تیم چین با ۹.۶۶۶ و هنگ‌کنگ با ۹.۵۷۶ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند.

پیش از این نیز« زهرا کیانی» در فرم جین‌شو و چانگ‌چوان به دو مدال طلا و «هلیا اسدیان» در فرم نن‌دائو به مدال برنز دست یافته بودند. ت

یم دوئلین مردان کشورمان نیز در فرم دوئلین موفق‌ به کسب مدال نشد.

همچنین «صدیقه دریایی» نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان به مصاف ژانگ ژیائو از چین رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال نقره این پیکارها دست یافت. صدیقه دریایی پیش از این دیدار به ترتیب مقابل ورزشکارانی از ماکائو و قزاقستان به برتری دست یافته بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها