|

تعطیلی ادارات استان کرمان در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر ماه

این تصمیم به دلیل افزایش دما و همچنین درخواست برق منطقه‌ای شمال و جنوب استان و در پیش بودن کنکور سراسری با موافقت استاندار کرمان اتخاذ شده است.

تعطیلی ادارات استان کرمان در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر ماه

به گزارش شبکه شرق، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ادارات استان کرمان در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر ماه تعطیل خواهند بود.

علی بیگ‌زاده با اعلام این مطلب افزود: این تصمیم به دلیل افزایش دما و همچنین درخواست برق منطقه‌ای شمال و جنوب استان و در پیش بودن کنکور سراسری با موافقت استاندار کرمان اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از عصر امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه، باید نسبت به خاموشی سیستم‌های سرمایشی مجموعه اقدام کنند.

وی ادامه داد: سیستم روشنایی ادارات نیز با توجه به تعطیلی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه باید به حداقل ممکن و تنها در موارد ضروری کاهش یابد.

بیگ‌زاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که دیزل ژانراتور دارند، برای مصرف انرژی خود و کاهش فشار شبکه سراسری، نسبت به استفاده از دیزل ژانراتور‌ها اقدام کنند.

منبع: برنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها