|

اطلاعیه فراجا درباره ماجرای خبرساز معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد

فراجا درباره ابهامات خبر منتشرشده مبنی معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد اطلاعیه‌ای در فضای مجازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه فراجا درباره ماجرای خبرساز معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش شبکه شرق، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «ابهامات طرح‌شده در فضای مجازی، پیرامون معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد.»

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی فراجا آمده است: «با توجه به ابهامات طرح شده در فضای مجازی و اظهارات برخی از افراد پیرامون موضوع معافیت فرزند سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مستندات پرونده مربوطه، مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، فرآیند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت مشمول در سال ۱۴۰۱، مطابق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب «۱۳۹۰/۸/۲۲» مجلس شورای اسلامی طی شده است.

همچنین به جهت حساسیت موضوع، وضعیت پزشکی پدر مشمول در دو مرکز درمانی متفاوت، یک مرحله در استان کهگیلویه و بویراحمد و مرحله بعدی، در بیمارستان استان همجوار در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است.

پزشکان متخصص هر دو مرکز درمانی، بیماری پدر مشمول را برابر مقررات و آیین‌نامه مربوطه مورد تایید قرار داده‌اند.

بر این اساس، نتایج معاینات تخصصی نیز در شورای پزشکی وظیفه عمومی استان طرح و به اتفاق آراء، به تایید رسیده و در نهایت، مراتب مورد تایید اعضای هیات رسیدگی کفالت استان قرار گرفته است. بنابر این شبهه واردشده، در فضای مجازی صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نیست.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها