|

کلاهبرداری با پوشش وکیل در گیلان/ وکیل قلابی دستگیر شد

زن ۴۳ ساله کلاهبردار با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و مبلغ تقریبی کلاهبرداری صورت گرفته از جانب وی، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

کلاهبرداری با پوشش وکیل در گیلان/ وکیل قلابی دستگیر شد

به گزارش شبکه شرق، رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری زنی در شهرستان رشت با شگرد کلاهبرداری به عنوان وکیل قلابی خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز شنبه اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری تحت عنوان کلاهبرداری به شیوه و شگرد وکیل قلابی به پلیس آگاهی استان گیلان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات پلیسی نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهمه سابقه‌دار این پرونده‌ شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: زن ۴۳ ساله کلاهبردار با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و مبلغ تقریبی کلاهبرداری صورت گرفته از جانب وی، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم، نسبت به صحت اظهارات طرفین اطمینان حاصل نمایند.

 

دستگیری عاملان برهم زدن نظم و امنیت بندرانزلی

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان برهم زدن نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب زاده اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری، ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم، توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش بندرانزلی، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بندرانزلی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد متهمان اقدام به فحاشی، درگیری با سلاح سرد و ضرب و جرح یکی از شهروندان انزلی کرده و سپس از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در ادامه گفت: اقدامات تخصصی و میدانی پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که پس از تعقیب و مراقبت تخصصی و بررسی سرنخ‌های موجود و اشراف خبری ماموران، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آنان یک قبضه سلاح سرد( قمه) کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان ۳۴ و ۳۶ ساله که از اراذل و اوباش معروف و سابقه‌دار بودند در مقر انتظامی به جرم خود مبنی بر ایجاد تشنج و برهم زدن نظم شهرستان اقرار کردند.

سرهنگ وهاب‌زاده با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، افزود: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه خودنمایی به اینگونه افراد نخواهد داد.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها