|

قبض برق ١١ درصد از مشترکان خانگی رایگان شد

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با اشاره به این که ٣٤ درصد مشترکان خانگی از ابتدای خرداد با کاهش مصرف برق خود از پاداش صرفه جویی بهره مند شدند، گفت: در همین مدت قبض برق ١١ درصد مشترکان نیز رایگان شده است.

قبض برق ١١ درصد از مشترکان خانگی رایگان شد

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با اشاره به این که ٣٤ درصد مشترکان خانگی از ابتدای خرداد با کاهش مصرف برق خود از پاداش صرفه جویی بهره مند شدند، گفت: در همین مدت قبض برق ١١ درصد مشترکان نیز رایگان شده است.

به گزارش توانیر، «مصطفی رجبی مشهدی» با بیان اینکه سال گذشته ٤٠ درصد مشترکان در طرح‌های کاهش مصرف با صنعت برق همکاری کردند، افزود: امسال علاوه بر پاداش صرفه جویی، جوایز ارزنده ای نیز در قالب پویش «با انرژی» در نظر گرفته شده است که به صورت قرعه کشی به مشترکانی که ١٥ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: تاکنون یک نوبت قرعه کشی این پویش انجام و طی آن ١٥ دستگاه خودرو به برندگان اهدا شده و تا پایان تابستان سه نوبت قرعه کشی دیگر برگزار خواهد شد.

امسال علاوه برای پاداش‌ها، وزارت نیرو و شرکت توانیر اعلام کردند ۸۰ میلیون جایزه هم به مشترکان خواهند داد. برای این منظور پویشی با نام «با انرژی» راه‌اندازی شده است. مشترکان با مراجعه به این پویش می‌توانند از جوایز آن شامل ۳۰۰ دستگاه خودرو، کمک خرید لوازم‌خانگی، کمک خرید لوازم الکترونیکی و اینترنت برخوردار شوند.

پاداش مدیریت مصرف در سال جاری برای «همه مناطق تا نصف الگو»، با نرخ ۲ هزار تومان به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف و «بیش از نصف الگو تا الگو» با نرخ یک‌هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف پاداش برای مشترکان محاسبه می‌شود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها