|

حمله دونالد ترامپ به کامالا هریس:

او یک افراطی است

دونالد ترامپ هشدار داد که «کامالا هریس» یک چپ‌گرای افراطی ابله است که کشور خود را ویران خواهد کرد.

او یک افراطی است

به گزارش شبکه شرق، «دونالد ترامپ» کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا «کامالا هریس» رقیب دموکرات خود را به چپ‌گرایی و افراطی بودن، متهم کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا وم کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، در اولین گردهمایی کمپین انتخاباتی خود پس از اعلام کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های ریاست جمهوری، هشدار داد که «کامالا هریس» یک چپ‌گرای افراطی ابله است که کشور خود را ویران خواهد کرد.

براساس گزارش النشره، ترامپ، هریس را به عنوان نیروی محرکه لیبرال افراطی در پشت همه بلایا توصیف کرد و او را کامالای دروغگو خواند.

کاندیدای جمهوری‌خواهان در ادامه، رقیب بالقوه دموکرات خود را به حمایت از کشتن کودکان از طریق برنامه سقط جنین متهم کرد.

دونالد ترامپ همچنین به طور مفصل به تصمیم «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا برای کنار گذاشتن نامزدی خود در دور دوم اشاره و اعلام کرد رهبران حزب دموکرات کسانی بودند که بایدن را به روشی کاملا غیر دموکراتیک کنار زدند. 

او با انتقاد از سوابق کامالا هریس به ویژه در زمینه سیاست خارجی و مهاجرت، تاکید کرد باید بر او غلبه کرد. ترامپ در ادامه خطاب به طرفداران خود پرسید: در نظرسنجی‌ها اختلاف ۱۰ یا ۱۵ درصدی بین من و او وجود دارد، فکر می‌کنید دموکرات‌ها برای ما کاندیدایی دیگری می‌فرستند؟

در راستای حملات ترامپ به هریس، ستاد انتخاباتی او از معاون رئیس‌جمهور آمریکا شکایت کرد. در شکایت ستاد ترامپ هریس به نقض قوانین مالی کارزار انتخاباتی فدرال با جایگزینی نام «جو بایدن» با نام خود متهم شده است. گفته می‌شود هریس این کار را برای در دست گرفتن کنترل بودجه مبارزات انتخاباتی صورت داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها