|

پیام جدید همسر «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان؛ فرمانده سپاه از سفیر ایران و مجروحان انفجارهای لبنان عیادت کرد/ ویدئو و تصاویر

آخرین وضعیت «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان پس از انفجار پیجرها در لبنان و انتقال به ایران، اعلام شد.

پیام جدید همسر «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان؛ فرمانده سپاه از سفیر ایران و مجروحان انفجارهای لبنان عیادت کرد/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، همسر «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان گفت: «شرایط جسمی آقای امانی بسیار خوب است و هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.»

«نرگس قدیریان» همسر «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «آقای دکتر عباس عراقچی وزیر محترم امور خارجه امروز در دیداری که از آقای دکتر امانی داشتند، در جریان روند بهبودی ایشان قرار گرفتند. الحمدلله، شرایط جسمی آقای امانی بسیار خوب است و هیچ نگرانی وجود ندارد.

از محبت‌های برادرانه ایشان و جناب آقای دکتر ظفرقندی وزیر محترم بهداشت و جناب آقای دکتر کولیوند، ریاست جمعیت هلال احمر برای امداد و کمک به مجروحان حمله تروریستی اسرائیل در لبنان بسیار سپاسگزاریم.

ان‌شاءالله امکان انتقال تعداد بیشتری از مجروحان برای مداوا به ایران فراهم شود.»

عیادت فرمانده سپاه از «مجتبی امانی» سفیر ایران و مجروحان انفجارهای لبنان

فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از «مجتبی امانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مجروحان انفجارهای اخیر در لبنان، عیادت کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، از «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان و شماری از مجروحان حمله تروریستی لبنان عیادت کرد.

مجتبی امانی

95 نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان، برای ادامه روند درمان، به ایران منتقل شدند.

طی عملیات تروریستی اسرائیل، شمار زیادی از پیجرها و وسایل ارتباطی در لبنان منفجر شد که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی شده بود؛ برخی از این مجورحان این انفجارها، برای مداوا به تهران منتقل شدند.

 

 

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها