|

دهمرده در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

می‌توانم نهاد ریاست جمهوری را سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی بی دلشوره، آباد و آزاد تبدیل کنم

حبیب‌الله دهمرده با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

می‌توانم نهاد ریاست جمهوری را سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی بی دلشوره، آباد و آزاد تبدیل کنم

به گزارش شبکه شرق، حبیب‌الله دهمرده، نماینده ادوار مجلس از استان سیستان و بلوچستان با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حبیب‌الله دهمرده، نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «من از سیستان و بلوچستان هستم و هیچ حزب و گروهی ندارم، حزب و گروه من مردم هستند، در روستایی بی امکانات زاده شدم ولی در دانشگاهی دولتی درس خواندم. همه عمر درس خواندم و درس دادم. استاندار سیستان و بلوچستان و‌کرمان و سمنان بوده‌ام. نازپروده نبودم و مشکلات را می‌شناسم.»

او همچنین خاطرنشان کرد: «معتقدم برای مردان بزرگ بن بستی وجود ندارد، هموطنان شریف، داشتن نان بدون داشتن امنیت بی معناست و بالا بردن امنیت بدون محترم شمردن همه سلایق، بی معناست. این را یک مرز نشین با گوشت و پوست خود چشیده است. می‌توان با دنیا و به ویژه همسایگان، با زبان احترام سخن گفت. روند مهاجرت نخبگان را می‌توان معکوس کرد و به دانشگاه بیشتر احترام گذاشت. حرف زدن و وعده دادن، ساده است اما عمل کردن، دشوار. من لقب پدر آب ژرف ایران را به خود اختصاص داده‌ام و می‌توانم نهاد ریاست جمهوری را سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی بی دلشوره، آباد و آزاد تبدیل کنم.»

 

 
  • گزارش «شرق» از روز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور گسترده فعالان و چهره‌های سیاسی پای صندوق‌ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها