|

«جمیله علم‌الهدی» امروز در مراسم چهلم ابراهیم رئیسی چه گفت؟/ ویدئو

جمیله «علم‌الهدی» همسر «ابراهیم رئیسی» در چهلمین روز شهادت همسرش گفت: «در این چله اشک، ما به اراده خود چله‌نشینی نکردیم، این مشیت پروردگار به امضای حضرت صاحب‌الامر بود.»

«جمیله علم‌الهدی» امروز در مراسم چهلم ابراهیم رئیسی چه گفت؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «جمیله علم‌الهدی» همسر «ابراهیم رئیسی»، در مراسم بزرگداشت چهلم «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید و همراهانش گفت: «یکی از سنت‌های عالیِ عارفانه، چله‌نشینی است ولی در این چله اشک، ما به اراده خود چله‌نشینی نکردیم، این مشیت پروردگار به امضای حضرت صاحب‌الامر بود.»

مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید و همراهانش در مصلی امام خمینی‌(ره) تهران برگزار شد. همسر ابراهیم رئیسی در مراسم چهلم شهدای خدمت در مصلی تهران گفت: «صورت تازه از جمهوری اسلامی در چله اشک ظهور کرد.»

جمیله «علم‌الهدی» همسر «ابراهیم رئیسی» در مراسم بزرگداشت چهلم «ابراهیم رئیسی» و همراهانش گفت: «شما همه عضو خانواده ابراهیم رئیسی هستید. ما با همه شهدا، عقد اخوت بسته‌ایم. این هم یک جلوه قشنگ‌تر از جمهوری اسلامی و بهترین الگو برای حکمرانی و حاکمیت در جهان است که مردم و دوستداران را تبدیل به یک خانواده می‌کند.»

جمیله «علم‌الهدی» همسر «ابراهیم رئیسی» در این مراسم بیان کرد: مسئولیت اقامه عدل هم بر عهده شهروندان است و هم بر عهده مسئولان، فریبکاری هم از جانب مسئولان بد است و هم از جانب مردم؛ کسانی که باید اقامه عدل بکند، مسئولان هستند و آنها باید اقامه عزل بکنند اینجاست که عارف بزرگ ایران زمین مولوی بر آبادی تاکید می‌کند و می‌گوید «نی خواهم که خواهد شه شناس شاه را بشناسد اندر هر لباس»، تشخیص ولی و تبعیت از ولی بسیار اهمیت دارد.

او افزود: هوای نفس اگر سبب تصمیم گیری مردم یا مسئولین شود، این هر دو ظلم است. تفاوت جمهوری اسلامی با حکومت‌های مردمی دنیای غرب زده در همین هست. خدمت به مردم ولی به خاطر خدا پیروی از رهبری ولی به خاطر خدا، هوای نفس خود و یا هوای نفس مردم را اگر محور قرار دهیم یا فریبکاری کردیم یا سراغ ظلم و جور رفته‌ایم.

علم‌الهدی ادامه داد: من از مادران زحمتکش مخلص و بانوان ایران زمین که هرگز زحمت آنها دیده نمی‌شود و از پدران مسئولی که گرفتاری‌های روزمره مسئولیت پدری را از آنها سلب نکرده این است که نسل خودتان را چه برای شهروندی و چه برای کارگزاری مطابق با تعالیم قرآن کریم تربیت کنید و این الگوی جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی برتر به جهان عرضه کنید. عرایض من پایان را یافت و جز دعای خیر کار دیگری بلد نیستم.

جمیله «علم‌الهدی» همسر «ابراهیم رئیسی»  گفت: تقاضا می‌کنم از خداوند کریم که پاداش این همه محبتی که من لایقش نبودم و شما به ما ابراز کردید را خود خداوند و به دست ولی اعظم به شما اجر جمیل عطا کند والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته.

«ابراهیم رئیسی» هشتمین رئیس‌جمهور کشور، یک‌شنبه «۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» و هیات همراه او، «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی، «سید مهدی موسوی» فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور، امیر سرتیپ دوم خلبان «سید طاهر مصطفوی»، امیر سرتیپ دوم خلبان «محسن دریانوش» و سرهنگ دوم «بهروز قدیمی» در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی، دچار سانحه هوایی شدند و به شهادت رسیدند.

جمیله علم‌الهدی: رئیسی فرزندی برای مردم بود

«جمیله علم‌الهدی» همسر «ابراهیم رئیسی»، در مراسم چهلم «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید و همراهانش گفت: «یکی از سنت‌های عالیِ عارفانه، چله‌نشینی است ولی در این چله اشک، ما به اراده خود چله‌نشینی نکردیم، این مشیت پروردگار به امضای حضرت صاحب‌الامر بود.»

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها