|
نویسنده: فاطمه شفیعی

دبیرکل کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کشور در بازدید از پالایشگاه اصفهان عنوان کرد:

پالایشگاه اصفهان سرآمد و زبانزد خاص و عام در صنعت پالایشگاه‌های کشور است

دبیرکل کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کشور، با حضور درپ الایشگاه اصفهان و دیداربا مدیرعامل این شرکت از طرح ها و پروژه های درحال اجرای هلدینگ پتروپالایش اصفهان و همچنین شرکت های زیر مجموعه از جمله مشعل پویا بازدید کرد .

پالایشگاه اصفهان سرآمد و زبانزد خاص و عام در صنعت پالایشگاه‌های کشور است

به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد خزائی، دبیرکل کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کشور عملکرد مدیریتی این شرکت در ۳سال اخیر که با ورود دکترمحسن قدیری متحول شده است را ستود و گفت: به اعضای هیات مدیره پالایشگاه اصفهان بابت انتخاب مدیرعامل توانمند تبریک می گویم، چرا که در چند سال قبل در بازدید میدانی که از این شرکت داشتم ، اکنون شاهد رویدادهای شگرفی دراین شرکت هستیم که قبلا وجود نداشت.

وی افزود: به طور قطع مدیریت فعلی درپالایشگاه اصفهان قابل قیاس با دوره های قبل نیست،این مسئله نشان دهنده عزم مدیریت برای انجام طرح ها و پروژه های ملی و مهم برای مردم و کشور است؛ و ما نظاره گر اتفاقات خیلی خوبی در پالایشگاه اصفهان هستیم .

خزائی تصریح کرد: پالایشگاه اصفهان سرآمد و زبانزد خاص وعام درصنعت پالایشگاه های کشوراست وخوشبختانه این شرکت تاکنون موفقیت های بسیاری کسب کرده است؛ ما همه شرکت ها را در حال رصد داریم و می بینیم که این شرکت در حال پیشرفت است، ان شاءالله خیلی زود شاهد افتتاح پروژه ها خواهیم بود.

دبیرکل کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کشور، با اشاره به اینکه ۵۰ میلیون نفرازمردم ایران سهامدار شرکت سهام عدالت هستند بیان کرد: با تلاش هایی که مدیریت  هلدینگ پتروپالایش اصفهان انجام می دهند خوشبختانه پالایشگاه اصفهان درپرداخت به موقع سود سهامداران سهام عدالت جزء اولین شرکت ها در سال قبل بود وامسال نیز قطعا همینطوراست .

وی با اشاره به اینکه ما به نمایندگی ازسهام عدالت دست مدیران هلدینگ پترو پالایش اصفهان را به خوبی می فشاریم گفت: هر موضوعی را که مجموعه سهام عدالت بتواند کمک حال باشد پشتیبان مدیران پالایشگاه اصفهان هستیم تا باعث رشد و تعالی صنعت پالایشگاهی باشیم .

خزائی با اشاره به اینکه تعالی، پویایی و پیشرفت بسیاری درمجموعه پالایشگاه اصفهان رخ داده است که اطمینان داریم همه این روند ها با سرعت و پیشرفت به سرانجام می رسد ادامه داد: امیدواریم تمامی طرح ها و پروژه های پالایشگاه اصفهان تا سال آینده که ما بازدید ازاین مجموعه صنعتی بزرگ خواهیم داشت به سرانجام رسیده و به پایان برسد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها