|
نویسنده: فاطمه شفیعی

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت استان اصفهان

هنرمندان میراث‌دار فضیلت ‌و حکمت ایرانی هستند

محمودسالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت استان اصفهان با اشاره به اهمیت هنر و تاثیر آن در جامعه گفت: هنرمندان میراث دار فضیلت ‌و حکمت ایرانی هستند.

هنرمندان میراث‌دار فضیلت ‌و حکمت ایرانی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ،محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه ۲۰مهر۱۴۰۳در آئین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت استان اصفهان گفت: حضور شما هنرمندان پیشکسوت یعنی چند قرن حکمت ، فضیلت و تجربه . در هیچ کشوری موسسه ای برای هنرمندان پیشکسوت بالای ۶۰ سال که در اندازه نشان درجه یک هنری گرفته باشند وجود ندارد.

وی افزود: احراز نشان درجه یک هنری کار بسیار دشواری است و معادل مدرک دکترای دانشگاهی است به همین دلیل این موسسه از اهمیت بالایی برخوردار است و چند قرن هنر و تجربه در آن نهفته است.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: متاسفانه وقتی ما یکی از آن عزیزان را از دست می‌دهیم در واقع بخشی از هنر مملکت در آن رشته هنری دچار صدمه می شود.

سالاری اظهارکرد: چه ارزشی از این بالاتر که یک استادی در سن بالا با تمام سرمایه عمرش هنرنمایی کند و این یعنی عاقبت بخیری، ما به وجود شما افتخار می کنیم و امیدواریم که همه ما در این مسیر عاقبت بخیر شویم و به این دعا از جانب شما محتاجیم.

وی گفت: متشکرم از همه مسئولین بویژه از جناب آقای سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جناب  آقای سیدین نیا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که تلاش کردند بتوانیم با این مراسم شکوهمند در محضر شما عزیزان باشیم و بخاطر تمام قصوری هم که در طی سالها در قبال شما انجام شده عذرخواهی میکنم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها