|
نویسنده: رضا فتوح

در دیدار مدیران هلدینگ پتروپالایش اصفهان با رئیس بنیاد ملی نخبگان عنوان شد:

پیشرانی هوش مصنوعی درکلیه برنامه های پالایشگاه اصفهان

در دیدار معاون هوش مصنوعی و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان، طرفین ظرفیت های خود را برای بهره مندی هر چه بیشتر اعضاء از توانمندی ها و اقداماتی که می توان در راستای آن به توسعه و رشد علم و تحقیق کمک نمود تاکید کردند.

پیشرانی هوش مصنوعی درکلیه برنامه های پالایشگاه اصفهان

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، معاون هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان دراین دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر ساره گلی به سمت رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه جذب نخبگان و همچنین به کار گیری فناوری های به روز در این شرکت گفت: امروزه با استفاده از فناوری های به روز در زمینه هوش مصنوعی می توان علوم انسانی را در جهات مختلف گسترش و توسعه داد.

منصور خادمی تصریح کرد: از زمان حضور دکتر محسن قدیری در پالایشگاه اصفهان به عنوان مدیر عامل این شرکت بحمدلله اقدامات بسیار خوبی در زمینه توجه به فناوری های نوین در صنعت انجام شد که از مهمترین رویکرد ها توجه به هوش مصنوعی در کلیه فرایند های پالایشگاه اصفهان است .

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی سوپر اپلیکیشن هوش مصنوعی و چت بات ها درپالایشگاه اصفهان تحولات بسیاری را در زمینه ارتباطات شاهد هستیم ادامه داد: اکنون پاسخگویی امور سهامداران پالایشگاه نفت اصفهان از طریق هوش مصنوعی انجام میشود.

خادمی، راه اندازی ۸ شرکت زیر مجموعه در پالایشگاه اصفهان را گام مهم در جهت تبدیل این شرکت به یک هلدینگ اقتصادی دانست و ادامه داد: ما گام های رو به پیشرفت را هر روز طی می کنیم و در این زمینه قصد داریم که با تعاملات دو طرفه ارتباطات دانشی خود را با بنیاد ملی نخبگان افزایش دهیم.

در ادامه نیز سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن تبریک انتصاب دکتر گلی در بنیاد نخبگان استان اصفهان، با اشاره به طرح های تکمیل زنجیره ارزش که در پالایشگاه اصفهان در حال اجراست ادامه داد: این طرح ها تاثیر بسزایی در حفاظت از محیط زیست و توجه به سلامت مردم هچنین پیشران  اقتصادی کشور دارند و نقش مهمی دررفع ناترازی بنزین دارند.

احسان ترابی، با اشاره چشم انداز پالایشگاه اصفهان تا سال ۱۴۰۶ و تکمیل پروژه های استراتژیک ملی _ زیست محیطی در این زمینه گفت:این طرح ها گام های مهمی در راستای پیشرفت کشور هستند.

همچنین دکترساره گلی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان،خواستار توسعه تعامل این بنیاد با معاونت هوش مصنوعی پالایشگاه اصفهان شد و تاکید کرد:برگزاری دوره های آموزشی هوش مصنوعی از طریق معاونت هوش مصنوعی پالایشگاه اصفهان به اعضای بنیاد ملی نخبگان اصفهان را خواستاریم .

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها