|

فروش لوله و اتصالات پی وی سی با بهترین قیمت

لوله پی وی سی یا لوله پلیکا، یکی از پر کاربردترین اتصالات ساختمانی است که برای سیستم فاضلاب، انتقال کابل و غیره، استفاده می شود. در این مطلب به معرفی انواع لوله و اتصالات پی وی سی و بهترین برند های آن پرداخته می شود و قیمت روز لوله pvc نیز بررسی می شود.

فروش لوله و اتصالات پی وی سی با بهترین قیمت

انواع لوله و اتصالات پی وی سی

لوله پی وی سی از ماده ای به نام poly vinyl chloride پلی‌وینیل کلراید که به صورت مخفف PVC نامیده می شود، ساخته می شود. لوله های پی وی سی به دلیل انعطاف پذیری بالا و قیمت مناسب، در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند. در حال حاضر PVC ماده اصلی در شبکه های فاضلاب، خطوط فاضلاب، زهکشی، دریچه ها، آبیاری، سرویس آب، استخر و حوضچه های چاه آب می باشد. از لوله پلیکا در شبکه انتقال فاضلاب خانگی، شبکه های آب رسانی، انتقال اسید ها و باز ها و به عنوان پوشش سیم و کابل های برق و مخابراتی استفاده می شود.

لوله های پی وی سی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های به خصوص خود را دارند. به طور کلی، لوله پی وی سی به دو دسته اصلی تقسیم می شود:

1- پوش فیت پی وی سی

این لوله جدید ترین لوله های مورد استفاده در شبکه فاضلاب می باشد. این لوله به دلیل نصب راحت و طول عمر زیاد توانست کم کم جایگزین لوله های چدنی برای انتقال فاضلاب شود. لوله پی وی سی پوش فیت به دلیل انعطاف پذیری زیاد، از نشتی جلوگیری می کند.

2- لوله پی وی سی چسبی

این لوله ساده ترین مدل پی وی سی است که معمولا در رنگ های سفید یا خاکستری تولید می شوند و برای انتقال سیالات فشار بالا، مانند آب یا گاز، استفاده می شوند.

لوله های پلیکا از نظر فنی نیز به سه دسته تقسیم می شوند:

1- لوله های با سایز استاندارد که در بازار متداول هستند و به دلیل مقاومت ضعیفی که دارند، برای بخش تهویه ساختمان ها و ناودانی استفاده می شود.

2- لوله های پلیکا نیمه قوی از نظر فشار که در بخش های فاضلابی و محتفظت ساختمانی کاربرد دارد.

3- لوله های پلیکا قوی که برای محافظت کابل های برق و انتقال اسید ها و باز ها استفاده می شود.

 

انواع لوله و اتصالات پی وی سی

برند های معتبر لوله پی وی سی

در بازار، انواع مختلفی از لوله و اتصالات پی وی سی موجود هستند که می توان از برند معتبر نانو پلیمر یاس گلپایگان نام برد.

شرکت پلیمر یاس گلپایگان از معدود تولیدکنندگانی است که موفق به دریافت گواهینامه فنی ساختمان از "مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی" شده است.

• این شرکت مفتخر به اختیار داشتن "گواهینامه نانو مقیاس برای لوله و اتصالات یو پی وی سی "UPVC است. شایان ذکر است گواهینامه مذکور از ستاد ویژه ی توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت شده است.

از دیگر گواهینامه می توان به موارد زیر اشاره داشت؛

  • گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره1 9119 بری لوله های فاضلابی
  • گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره 12142-1 برای لوله های ناودانی
  • گواهینامه بین المللی ISO 9001:2015
  • گواهینامه بین المللی ISO 14001:2015
  • گواهینامه استاندارد CE اتحادیه اروپا

 جهت استعلام قیمت از نمایندگی نانو پلیمر یاس (ایلیاشیل) به سایت این گروه صنعتی مراجعه نمایید.

برند های معتبر لوله پی وی سی

قیمت روز لوله و اتصالات PVC

قیمت لوله پی وی سی به دلیل نوع و اندازه آن، متغیر است. با این حال، قیمت هر متر لوله پی وی سی از چند هزار تومان تا چندین ده هزار تومان متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لوله PVC می توانید به سایت های فروش لوله و اتصالات مراجعه کنید.

قیمت روز لوله پی وی سی با توجه به قیمت مواد اولیه آن متغیر است و همواره قیمت ثابتی ندارد. لوله پلیکا از پلیمر تولید می شود که جزو محصولات پتروشیمی است و در بورس کالا توسط شرکت های پتروشیمی قیمت گذاری می شوند. قیمت مواد اولیه، حمل و نقل، هزینه گمرک، هزینه تخلیه مواد اولیه، هزینه های حامل های انرژی، حقوق و دستمزد پرسنل و ... در قیمت لوله پی وی سی موثر است. 

لوله پی وی سی یا لوله پلیکا، اتصالی بسیار پر کاربرد در ساختمان سازی است. این لوله به دلیل مزایای فراوانی نظیر ارزان بودن، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر حرارت و شعله، وزن سبک، استحکام زیاد و ...، جزو پرفروش ترین محصولات ساختمانی است. استفاده از برندهای معتبر لوله پی وی سی، اطمینان از کیفیت و ماندگاری این محصولات را به مشتریان می دهد.

 

فروشگاه لوله و اتصالات ایلیاشیل

گروه صنعتی ایلیاشیل، مرکز فروش لوله و اتصالات با برند های معتبر است که فروش آن آنلاین محصولات را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است و همچنین خدمات مشاوره و نصب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. جهت استعلام قیمت لوله و اتصالات پی وی سی ایلیاشیل، به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

"با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید در (کارخانه لوله گستر گلپایگان) و عرضه و پخش لوله و اتصالات پی وی سی (شرکت های معتبر لوله گستر گلپایگان و پلیمر یاس) و تامین تعاونی مسکن انرژی اتمی ، سپاه پاسداران ، ستاد بازسازی عتبات عالیات میباشد.

ضمن این که در حال حاضر فعالیت این گروه در کلیه زمینه صفر تا صد تاسیسات ساختمانی صنعتی بوده و فروش عمده انواع محصولات گالوانیزه ، برنجی ، پی وی سی ، پلی اتیلن و دیگر لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی را شامل میشود. در وب سایت اینترنتی شرکت ایلیا شیل می توانید لیست قیمت آنلاین لوله و اتصالات را استعلام کرده و جهت سفارش و خرید اینترنتی و یا تلفنی اقدام نمایید."

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها