|

جزئیات جدید از تامین ارز اربعین / تامین ارز تا روز سوم شهریور ادامه دارد

منابع لازم ارز دینار برای متقاضیان در ایام اربعین در دسترس است و عرضه آن از هفتم مرداد شروع و تا پایان روز سوم شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

جزئیات جدید از تامین ارز اربعین / تامین ارز تا روز سوم شهریور ادامه دارد
به گزارش شبکه شرق، رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: منابع لازم ارز دینار برای متقاضیان در ایام اربعین در دسترس است و عرضه آن از هفتم مرداد شروع و تا پایان روز سوم شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در نخستین جلسه ستاد اربعین به ریاست رئیس‌جمهور پزشکیان گزارشی ارائه داد.

وی اظهار کرد: به‌منظور تسریع در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی، عرضه ارز اربعین بصورت دینار در بیش از ۳هزار شعبه و باجه منتخب ۷ بانک عامل در مناطق شهری و روستایی کشور در دستور کار است.

رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد که تاکنون ۹۷ درصد ثبت‌نام‌ها برای خرید ارز اربعین به‌صورت غیرحضوری انجام شده است.

فرزرین تصریح کرد: تاکنون ۹۷ درصد ثبت‌نام‌ها برای خرید ارز اربعین بصورت غیرحضوری انجام شده است.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: منابع لازم ارز دینار برای متقاضیان در ایام اربعین در دسترس است و عرضه آن از هفتم مرداد شروع و تا پایان روز سوم شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

فرزین همچنین خبر داد که خدمت دیگر امسال بانک مرکزی برای زوار اربعین حسینی، افزایش ۵ برابری سقف برداشت از خودپرداز‌های مستقر در مبادی مرزی تردد زوار اربعین است.

وی تاکید کرد: بانک مرکزی برداشت نقدی روزانه از خودپرداز‌ها ثابت و سیار به صورت درون بانکی و شتابی مسیر تردد زائران و پایانه‌های مرزی در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق، از ۱۶ مرداد ماه تا ۱۶ شهریورماه سال جاری را از ۲۰۰ هزار تومان تا سقف یک میلیون تومان افزایش داد.

 

منبع: اقتصادنیوز
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها