|

توجه پدال موتور قبل از هشدار پلیس!

مجموعه پدال موتور که در حوزه توزیع موتورسیکلت فعالیت دارد، با توجه به بیانات سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا درباره هشدار پلیس به صاحبان کسب و کارهای مرتبط با موتورسیکلت، با تایید عناوین یاد شده توسط این مقام محترم، اعلام می‌‌دارد این مجموعه مدتی است مسائل عنوان شده توسط سردار حسینی را بسیار مهم دانسته و در راستای بهبود شرایط موجود وارد عمل شده است.

توجه پدال موتور قبل از هشدار پلیس!

پس از انتشار یادداشتی از سوی رسانه‌ها درخصوص هشدار پلیس به صاحبان کسب و کارهای مرتبط با موتورسیکلت، روابط عمومی مجموعه پدال موتور گزارشی را در اختیار رسانه‌ها قرار دارد.

گزارش روابط عمومی مجموعه پدال موتور به شرح زیر است:

مجموعه پدال موتور که در حوزه توزیع موتورسیکلت فعالیت دارد، با توجه به بیانات سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا درباره هشدار پلیس به صاحبان کسب و کارهای مرتبط با موتورسیکلت، با تایید عناوین یاد شده توسط این مقام محترم، اعلام می‌‌دارد این مجموعه مدتی است مسائل عنوان شده توسط سردار حسینی را بسیار مهم دانسته و در راستای بهبود شرایط موجود وارد عمل شده است.

متن هشدار رئیس پلیس راهور فراجا به گزارش خبرگزاری مهرنیوز به شرح زیر است:

"شما تحت رصد و پایش ما در فضای مجازی و میدان هستید! به تمامی شرکت‌های تولیدکننده و تبلیغ‌کننده موتورسیکلت هشدار می‌دهیم که باید مسئولیت مدنی و اجتماعی خود را در تبلیغات و عملکرد رعایت کنند. او با انتقاد از تبلیغاتی که باعث ترویج رفتارهای خطرناک و نقض قوانین راهنمایی و رانندگی می‌شوند، تاکید کرد که این نوع تبلیغات به افزایش تخلفات و حوادث ترافیکی منجر شده و جان و امنیت عمومی را به خطر می‌اندازد.

آزادی در تجارت و صنعت نباید به قیمت اضرار به حقوق دیگران تمام شود و مؤسسات تبلیغاتی و تولیدی باید به مسئولیت اجتماعی خود متعهد باشند و از ترویج فرهنگ غلط و بدآموزی خودداری کنند. حسینی همچنین اعلام کرد که پلیس راهور، فعالیت‌های این شرکت‌ها را در فضای مجازی و میدان تحت رصد و پایش دقیق قرار داده و در صورت وقوع تخلفات، مسئولیت کیفری و مدنی آنها قابل پیگیری خواهد بود."

مجموعه پدال موتور با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و رصد هر آنچه به صنعت موتورسیکلت ارتباط مستقیم و غیرمستقیم دارد، دریافته است که در حوزه تبلیغات و تولید محتوا مواردی دیده می‌شود که با فرهنگ، قوانین و مقررات ما مغایر بوده که سردار حسینی به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده است.

پس از بررسی‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های دقیق، مجموعه پدال موتور از چند ماه پیش تصمیم گرفت مسائل فرهنگی- اجتماعی را به دغدغه‌های خود اضافه کند و در این راستا، با تغییرات اساسی ساختار تارنمای خود در بخش تولید محتوا و معرفی « سبک زندگی موتوری »، قصد دارد به معضلات حال حاضر جامعه موتورسیکلت و موتورسواران بپردازد.

نسخه جدید سایت پدال موتور به زودی رونمایی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود با یاری خداوند، با انتشار محتوای تولید شده بتوانیم شاهد ارتقاء فرهنگ موتورسواری در کشور باشیم که نتیجه آن آرامش و امنیت اجتماعی بیشتر و کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی خواهیم بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها