|

امکانات جدید سوپرمارکت دیجی‌کالا

سوپرمارکت دیجی‌کالا با امکانات جدید به‌روز شد.

امکانات جدید سوپرمارکت دیجی‌کالا

 

سوپرمارکت دیجی‌کالا،  ویژگی جدید برای کاربران خود ایجاد کرده تا خرید راحت‌تری داشته باشند. کاربران اگر برای خرید سوپرمارکتی خود عجله دارند، می‌توانند با استفاده از امکان «ارسال فوری» از سوپرمارکت‌های اطراف خود خرید کنند. کاربرانی هم که برای آنها تخفیف و تنوع اهمیت بیشتری دارد، می‌توانند از امکان «پرتخفیف و متنوع» استفاده کنند و سفارش خود را در بازه‌های زمان‌بندی شده تحویل بگیرند.

همچنین سوپرمارکت دیجی‌کالا امکان خرید اعتباری را برای سبد خرید کاربران فراهم کرده است. در این سوپرمارکت همه چیز پیدا می‌شود؛ از نان تازه و میوه و تره‌بار تا لوازم بهداشتی و شخصی و شوینده یا هر خرید سوپرمارکتی که ممکن است خرید آن شما را از خانه بیرون بیاورد. 

امکانات جدید سوپر مارکت دیجی‌کالا چیست؟

1.  با انتخاب «ارسال فوری» اگر در تهران، کرج و اصفهان باشید، سفارش در 45 دقیقه‌ به مکان انتخابی شما می‌رسد. امکان ارسال فوری به‌تازگی برای شهروندان اصفهان فراهم شده است. با انتخاب گزینه «ارسال فوری» می‌توانید محصولاتی مانند نان، میوه و سبزیجات، آب‌میوه و شیرینی را هم خریداری کنید.

2. هر جای کشور باشید می‌توانید خریدی «پرتخفیف و متنوع» از سوپرمارکت دیجی‌کالا داشته باشید. با انتخاب گزینه «پرتخفیف و متنوع» کالاهایی را می‌بینید که با تخفیف‌ عرضه شده‌اند و می‌توانید زمان دریافت کالا را در بازه‌های مشخصی که خودتان تعیین می‌کنید دریافت کنید. با انتخاب گزینه «پرتخفیف و متنوع» می‌توانید کالاهایی مانند کنسرو و غذای آماده، خشکبار و تنقلات، ادویه و افزودنی، بهداشت شخصی، بهداشت خانگی، مادر و کودک، غذا و مکمل غذای حیوانات خانگی، نوشیدنی‌های گرم و سرد… را از برندهای معتبر و معروف انتخاب کرده و خریداری کنید.

3. یکی از مزیت‌های سوپرمارکت دیجی‌کالا، خرید با تخفیف‌های شگفت‌انگیز است. در این قسمت اجناس با تخفیف‌های متنوع تا 70 درصد در دسترس خریداران است.

4. سوپرمارکت دیجی‌کالا امکان خرید اعتباری را هم فراهم کرده تا مشتریان اگر امکان پرداخت در زمان خرید را ندارند، یک ماه فرصت داشته باشند تا از طریق پلتفرم دیجی‌پی سر ماه مبلغ خرید خود را پرداخت کنند.

6. خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا مانند تمام بخش‌های این سایت، پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته دارد و می‌توانید از این طریق موارد مختلف مربوط به سفارش‌تان را پیگیری کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها