|

۴۰ درصد تقاضای سکه در حراج‌ها پاسخ داده شد

سخنگوی مرکز مبادله، گفت: طی ۲۰ جلسه حراج سکه در مرکز مبادله تا امروز بیش از ۲۸۰ هزار نفر در حراج‌های مرکز شرکت کرده‌اند.

۴۰ درصد تقاضای سکه در حراج‌ها پاسخ داده شد

به گزارش شبکه شرق، اصغر بالسینی اعلام کرد که با تخصیص ۳۵۳ هزار و ۹۱ سکه به متقاضیان بیش از ۴۰ درصد تقاضا‌ها پاسخ داده شد.

وی در خصوص تعداد افراد شرکت‌کننده در حراج سکه گفت: طی ۲۰ جلسه حراج سکه در مرکز مبادله تا امروز بیش از ۲۸۰ هزار نفر در حراج‌های مرکز شرکت کرده‌اند.

وی افزود: آمار تفکیکی از ۳۵۳ هزار سکه اختصاص داده شده، حاکی از آن است که ربع سکه با ۱۸۹ هزار و ۷۴۹ قطعه و ۵۳.۸ درصد از کل معاملات در جایگاه اول قرار دارد. رتبه دوم متعلق به تمام سکه با ۹۹ هزار و ۶۹۳ قطعه با ۲۸.۲ درصد از کل معاملات و نیم سکه با ۶۶ هزار ۶۴۹ قطعه و ۱۸ درصد از کل معاملات سکه، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

بالسینی اظهار داشت: آمار‌های تجمیعی از برگزاری ۲۰ جلسه حراج سکه در مرکز مبادله ایران نشان می‌دهد که در این مدت در مجموع ۸۷۸ هزار و ۳۰۳ قطعه انواع سکه مورد درخواست متقاضیان بوده که از این میزان ۳۵۳ هزار و ۹۱ سکه به متقاضیان اختصاص داده شده است؛ یعنی بیش از ۴۰ درصد تقاضای سکه در حراج‌های مرکز پاسخ داده شده است.

 

 
 

 

 

 

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها