|

کرایه ماشین در کیش با بهترین شرایط

گشت‌و‌گذار در جزیره زیبای کیش و بازدید از جاذبه‌های تفریحی این جزیره مانند برج ایفل کیش یکی از بهترین برنامه‌های سفر داخلی است. ازآنجایی‌که تعداد مراکز تفریحی و دیدنی این جزیره زیاد است، توصیه می‌شود که به‌جای تاکسی سوار شدن از خدمات شرکت‌ اجاره خودرو در کیش استفاده کنید. برای کرایه خودرو فقط کافی است که ماشین دلخواه خود را از میان تعداد زیادی از اتوموبیل‌های اجاره‌ای انتخاب و تعداد روزهای اجاره را مشخص کنید. در ادامه شرایط و مدارک لازم برای ثبت قرارداد، ذکر شده است. تا انتها همراه ما باشید.

کرایه ماشین در کیش با بهترین شرایط

مهم‌ترین نکاتی که قبل از اجاره خودرو باید بدانید!

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در خصوص اجاره خودرو در کیش باید به آن توجه داشته باشید، کرایه ماشین از یک شرکت معتبر است. قبل از عقد قرارداد و تحویل خودرو، تحقیقی در مورد شرکت انجام دهید و از معتبربودن آن مطمئن شوید. نکته مهم بعدی، مطالعه کامل بندهای قرارداد است؛ توصیه می‌شود که سرسری از این موضوع رد نشوید و بدون خواندن و تأیید هر بند، قرارداد را امضاء نکنید.

یکی دیگر از موارد مهم و قابل‌توجه، قیمت اجاره خودرو است. بهتر است که میزان بودجه را با تعداد روزهای اجاره اتوموبیل تنظیم کنید. تحقیق در مورد منطقی‌بودن نرخ اعلام شده، قدم مهم دیگر خواهد بود. تعداد مسافران همراه موضوع مهم دیگری است که حتما باید به آن در زمان کرایه خودرو توجه داشته باشید. اگر تعداد شما بیش از دو نفر است، بهتر است که اتوموبیل‌های کوپه دو‌ در را انتخاب نکنید. توجه به همین جزئیات کوچک تا حد زیادی هزینه‌های سفر شما را کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند هزینه‌های سفر شما را کم کند، توجه به تعداد روزهای مسافرت است؛ اگر قرار است برای بیشتر از یک هفته در کیش بمانید، بهتر است که خودروهای ارزان قیمت‌تر را انتخاب کنید. در نهایت باید بدانید که پس از امضای قرارداد، مسئولیت حفظ و نگهداری ماشین برعهده شما خواهد بود؛ بنابراین در زمان تحویل خودرو، آن را از لحاظ سلامت فنی بررسی کنید. چنانچه که در طی سفر مشکلی برای خودرو پیش بیاید، بلافاصله با شرکت اجاره‌دهنده تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش

شرایط و قوانینی وجود دارند که در هنگام اجاره خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید؛ اولین شرط، قانونی‌بودن سن شماست. برای اینکه بتوانید یک خودرو را اجاره کنید، باید حداقل ۲۰ ساله باشید. ارائه اصل گواهینامه شرط مهم دیگر است؛ بنابراین اگر قصد کرایه خودرو را دارید، باید حتما گواهینامه معتبر داشته باشید و آن را ارائه دهید.

در زمان عقد قرارداد نیز به مدارک هویتی شما نیاز است و باید کارت شناسایی ملی یا شناسنامه به همراه داشته باشید. یکی دیگر از شرایطی که برخی از شرکت‌های اجاره‌دهنده خودرو دارند، ارائه چک و سفته معتبر به‌عنوان ضمانت است؛ البته برای اجاره خودرو از نوین رنت نیازی به چک و سفته و ضمانت نخواهید داشت. یکی دیگر از مواردی که حتما باید در زمان کرایه ماشین به آن توجه داشته باشید، عدم خلافی ماشین انتخابی است. مطمئن شوید که ماشین اجاره‌ای انتخابی، هیچ‌گونه خلافی و یا جریمه‌ای ندارد؛ در غیر اینصورت، مسئولیت ناشی از هرگونه پیش‌آمدی بر عهده شما خواهد بود.

مزایای کرایه خودرو برای سفر به کیش

اولین و مهم‌ترین مزیت اجاره خودرو در کیش، امکان زمان‌بندی کرایه ماشین قبل از سفر است؛ به این معنا که قبل از ورود به جزیره کیش می‌توانید از طریق یک سایت اینترنتی معتبر مانند، نوین رنت، درخواست اجاره خودرو دهید تا حتی آن را در فرودگاه یا هتل تحویل بگیرید. اجاره خودرو برای فصل تابستان که هوا‌ گرم‌تر است، بسیار فکر خوبی خواهد بود. از دیگر مزایای کرایه خودرو در کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه‌جویی در هزینه و وقت

با اجاره خودرو دیگر لازم نیست که برای گشت‌وگذار در جزیره، مرتب سوار تاکسی‌های مختلف شوید و به این نحو برنامه سفر خود را خراب کنید. خودرو اجاره‌ای در تمام مدت سفر در دسترس شما خواهد بود و به‌راحتی می‌توانید به هرکجای جزیره سفر کنید؛ به‌این‌ترتیب هزینه‌های پرداخت کرایه تاکسی هم کم‌تر خواهد شد.

فرصت گشت‌وگذار بیشتر

جزیره کیش از‌جمله زیباترین و شیک‌ترین مناطق گردشگری ایران است که مراکز تفریحی و تجاری زیادی دارد. قطعا گشت‌وگذار کامل در این جزیره و بازدید از مناطق تفریحی زیبا مانند برج ایفل کیش کار یک روز نخواهد بود و چند روز زمان می‌برد. با کرایه خودرو می‌توانید به راحتی به هرکجای کیش که تمایل دارید، سفر کنید و در مدت زمان اقامت خود در این جزیره زیبا، مکان‌های گردشگری بیشتری را ببینید.

تجربه رانندگی با ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت

باتوجه به شرایط اقتصادی که خرید ماشین‌های لوکس وارداتی برای همه امکان‌پذیر نیست، رانندگی‌کردن با بهترین ماشین‌های روز دنیا تجربه متفاوت و به‌یادماندنی خواهد بود.

بالا بردن اعتبار شرکت در سفرهای کاری

سفر به جزیره زیبای کیش همیشه به قصد تفریح و گذران اوقات فراغت نیست، گاهی هم مسافران با اهداف کاری وارد این جزیره می‌شوند. اگر صاحب شرکت یا برندی هستید و قرار است که از خارج یا داخل کشور میهمانان ویژه‌ای داشته باشید، استقبال از آن‌ها با لوکس‌ترین خودروهای جهانی اعتبار ویژه‌ای به شما خواهد داد.

اجاره خودرو در کیش؛ بله یا خیر؟!

اکثر مسافرانی که قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارند، بر این باورند که هزینه اجاره ماشین در کیش زیاد است و بهتر است که برای رفت‌و‌آمد خود تاکسی بگیرند؛ در حالی که این تصور غلطی است. اجاره خودرو در کیش یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌توانید برای برنامه سفر خود بگیرید. با اجاره خودرو، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید به گشت‌وگذار در جزیره بپردازید و سفری رؤیایی و متفاوت را تجربه کنید. نظر شما درباره کرایه خودرو در زمان سفر به کیش چیست؟

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها