|

5 مورد از لاکچری‌ ترین محله ‌های دبی برای عکاسی

در این بخش قصد داریم با معرفی 5 مورد از لاکچری‌ ترین محله ‌های دبی برای عکاسی، به معرفی مکان‌های خوب این شهر بپردازیم تا بتوانید در تور دبی لحظه آخری در زمستان و یا تورهای کم هزینه لحظه آخر، عکس‌های زیبایی ثبت کنید. همراه ما باشید تا با این مکان‌ها آشنا شوید.

5 مورد از لاکچری‌ ترین محله ‌های دبی برای عکاسی

بهترین و لاکچری‌ترین محله‌های دبی برای عکس گرفتن کدام محله‌ها هستند؟ دبی، شهری زیبا با طبیعتی بکر، ساحل‌های خاص و چشم‌نواز و برج‌های آسمان خراش است. در این شهر ترکیبی از بناهای تاریخی و ساختمان‌های مدرن را مشاهده می‌کنید که هر کدام از آن‌ها ایده‌ای جالب برای عکاسی خواهد بود. سوژه‌های عکاسی در دبی به قدری زیاد است که قدرت انتخاب را سخت می‌کند؛ اما در این بخش قصد داریم با معرفی 5 مورد از لاکچری‌ ترین محله ‌های دبی برای عکاسی، به معرفی مکان‌های خوب این شهر بپردازیم تا بتوانید در تور دبی لحظه آخری در زمستان و یا تورهای کم هزینه لحظه آخر، عکس‌های زیبایی ثبت کنید. همراه ما باشید تا با این مکان‌ها آشنا شوید.

 

برج خلیفه؛ تجربه عکاسی در کنار بلندترین آسمان خراش دنیا

برج خلیفه بدون شک یکی از بهترین و لاکچری‌ ترین محله ‌های دبی برای عکاسی است؛ به همین علت توصیه می‌کنیم اگر در تور گردشگری دبی در زمستان شرکت کردید، حتما به دیدن برج خلیفه بروید. با ایستادن کنار بلندترین برج دنیا می‌توانید تصاویری زیبا و خارق‌العاده ثبت کنید. لازم است بدانید بهترین زمان عکاسی از برج خلیفه در دبی، ساعت 6 بعد از ظهر است. در این زمان فواره زیبیای آن به مدت 5 دقیقه روشن می‌شود و ترکیبی زیبا از رقص نور و آب را ایجاد می‌کند. این فواره تا ساعت 11 شب هر نیم ساعت یک بار روشن می‌شود و فرصت خوبی برای عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

سکوی تماشای اسکای ویوز؛ تجربه عکاسی از ارتفاعات دبی

دومین مورد از لاکچری‌ ترین محله ‌های دبی برای عکاسی، سکوی تماشای اسکای ویوز است. این سکو که به تازگی در دبی تاسیس شده است؛ بدون شک زیباترین و جذاب‌ترین مکان برای عکاس‌های اینستاگرامی است. این سکو دقیقا روبه‌روی برج خلیفه است که نمایی زیبا از آن به نمایش می‌گذارد. بخش عمومی این مکان 219 متر ارتفاع دارد که چشم‌اندازی به مراکز خرید و پارک‌های دبی است. در این سکو بخشی به اسم Edge Walk وجود دارد که به شما امکان قدم زدن در ارتفاع بدون هیچ نرده‌ای را می‌دهد.

5 مورد از لاکچری ترین محله های دبی برای عکاسی

برج پارک دبی Burj Park؛ چشم‌اندازی کامل به برج خلیفه

اگر دوست دارید کل برج خلیفه را در عکس خود جای دهید و عکسی لاکچری و زیبا خلق کنید، برج پارک دبی را فراموش نکنید. این پارک همانطور که از نامش پیداست، دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده و فوق‌العاده به برج خلیفه و دیگر آسمان خراش‌های دبی است. فقط کافیست نگاهی به عکس‌های افراد در برج پارک بیندازید تا متوجه شوید چرا می‌گوییم این مکان در لیست 5 تایی بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی قرار دارد. اگر قصد رفتن به این پارک را دارید، می‌توانید با ایستگاه مترو برج خلیفه به آن دسترسی داشته باشید؛ خوب است بدانید این پارک در کنار برج خلیفه و دبی مال قرار دارد؛ بنابراین فرصت عکاسی از هر سه آن‌ها فراهم است.

مجسمه بال‌های مکزیک دبی؛ معروف به بال فرشته

قدم زدن در دبی، شما را با تندیس‌های زیبا و خارق‌العاده دبی آشنا می‌کند. یکی از تندیس‌های بسیار زیبای این شهر، تندیس بال‌های مکزیک یا بال فرشته دبی است که می‌توانید در کنار آن تجربه ثبت عکس‌های لاکچری را داشته باشید. جالب است بدانید در هنگام عکس انداختن در کنار این تندیس، می‌توانید قاب عکاسی را طوری ببندید که نمایی از برج خلیفه در عکس‌های شما خودنمایی کند. بهترین زمانی که می‌توانید در کنار این تندیس عکاسی کنید، هنگام طلوع آفتاب است. در این زمان پرتوهای نور خورشید زیبایی عکس شما را چندین برابر می‌کند.

آبشار دبی مال؛ معروف‌ترین آبشار دبی

مکان های معروف عکاسی در دبی

در میان لاکچری‌ ترین محله ‌های دبی برای عکاسی، آبشار دبی مال زیباترین مکانیست که می‌توانید جاذبه‌های طبیعی این شهر را به رخ بکشید؛ اگرچه این آبشار یک آبشار مصنوعی است، اما با تندیس‌هایی که در حال شیرجه در آن هستند طوری تزئین شده است که گویی در کنار آبشاری زیبا و طبیعی عکس می‌گیرید. اینجا همان مکانیست که می‌توانید عکس‌های متفاوت و لاکچری اینستاگرامی ثبت کنید. برای رسیدن به این آبشار، می‌توانید از خط متروی قرمز استفاده کنید و در ایستگاه برج خلیفه پیاده شوید. این ایستگاه شما را به دبی مال می‌رساند.

تور دبی لحظه آخری؛ فرصتی ایده‌آل برای عکاسی

در این بخش در مورد 5 مورد از لاکچری‌ ترین محله ‌های دبی برای عکاسی صحبت کردیم. با تور گردشگری دبی در زمستان و تورهای کم هزینه لحظه آخر می‌توانید به این شهر زیبا با هزینه‌ای مقرون به صرفه سفر کنید و عکس‌های زیبایی ثبت کنید. با مراجعه به سایت لحظه آخر و مراجعه به صفحه تورهای دبی می‌توانید لیست قیمت و خدمات هر تور از آژانس‌های مسافربری مختلف را مشاهده کنید و به صورت آنلاین تور مدنظر خود را رزرو نمایید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها