|

معرفی 5 کتاب آموزشگاهی زبان انگلیسی

امروز در این مقاله قصد داریم 5 کتاب پر طرفدار و معروف آموزشگاهی زبان انگلیسی را معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال آموزش زبان انگلیسی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی 5 کتاب آموزشگاهی زبان انگلیسی

 

مجموعه کتاب‌های Family and Friends

 کتاب Family and Friends 1  دومین کتاب از مجموعه عالی Family and Friends می باشد. این مجموعه کتاب کاملا مناسب برای کودکان می باشد، کودکانی که می خواهند پایه ی خود را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی تقویت کنند بهتر است با  کتاب Family and Friends 1 آغاز کنند .

 رویکردی که این مجموعه کتاب در نظر گرفته است برای یادگیری یک مسیر جذاب می باشد، این رویکرد به صورتی است که به کمک آهنگ، سرود، داستان سرایی سطح زبان انگلیسی کودک شما را افزایش خواهد داد. در این کتاب به گرامر زبان انگلیسی نیز پرداخته شده است که کودکان از طریق طیف وسیعی از فعالیت ها گرامر زبان را از نظر گفتاری و نوشتاری تمرین می کنند در این سطح از کتاب، نحوهٔ پرسیدن سوالات و پاسخ کوتاه و بلند در مورد مکان اشیا و افراد، توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌ها با جملاتی ساده و ابتدایی آورده شده است.

کتاب های فمیلی اند فرندز در دو لهجه قابل دسترس می باشد. برای خرید این کتاب و کتاب های دیگر این مجموعه می توانید به سایت آوا گستر ارومیه مراجعه کنید.

مجموعه کتاب‌های Big English

مجموعه کتاب بیگ انگلیش توسط موسسه پیرسون Pearson برای رده سنی کودکان و نوجوانان در 7 سطح مختلف منتشر شده است. کتاب های بیگ انگلیش یک مزیت بسیار خوبی دارد که باعث شده است این مورد استقبال فراوانی قرار بگیرید و این موضوع استفاده از تصاویر می باشد، علاوه بر این شامل کتاب کار، کتاب معلم، فایل های تصویری و نرم افزار می باشد.

هر کتاب از مجموعه بیگ انگلیش دارای 9 یونیت با بخش می باشد که هر بخش شامل واژگان، گرامر، writing می باشد. این کتاب ها برای رده سنی 6 تا 12 سال مناسب می باشد، کسانی که میخواهند با این مجموعه کتاب آموزش خود را آغاز کنند باید حروف الفبای انگلیسی را فرا گرفته باشند. محصولات دیگری مثل فلش کارت ، کتاب زبان پکیج ارزیابی این برند دارد.

مجموعه کتاب‌های Evolve

این مجموعه کتاب شامل 6 عدد کتاب می باشد، که برای رده سنی بزرگسالان نوشته شده است.

این کتاب با همکاری یک تیم بسیار بزرگ از نویسندگان، اساتید رسمی از دانشگاه کمبریج تهیه شده است، که تمامی نیاز های زبان آموز را برآورده می کند. این کتاب ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

در ابتدای هر کتاب از این مجموعهبا ایده های شش نفر از شاگردان از سراسر جهان برای یادگیری آشنا می شویم.

 جالب است بدانید که برای تهیه این کتاب ها با بیش از 2000 زبان آموز مصاحبه شده است تا کتاب کاملا بر اساس نیاز زبان آموز جمع آوری شود.

موضوعات بسیار یکی دیگر از ویژگی های این کتاب می باشد، اگر موضوعات جذابیت کافی برای زبان اموز نداشته باشد، میل به خواندن زبان نیز کمتر خواهد شد و در آخر زبان آموز آموزش خود را تکمیل نشده رها می کند.

هر کتاب شامل 12 درس می باشد و تعداد زیادی تمرین های مفید و متنوع برای آشنایی بیشتر با ساختار های گرامری و لغات وجود دارد.

مجموعه کتاب‌های Magic Time

 کتاب های مجموعه مجیک تایم کتاب آموزشی ویژه زبان آموزان در رده سنی کودکان می باشد. که توسط انتشارات آکسفورد تهیه و منتشر شده است. این کتاب یک کتاب آموزشی بسیار جذاب و پر طرفدار در دنیای آموزش زبان معرفی شده است.

این مجموعه کتاب با بهره گیری از سرگرمی های نوین سعی کرده است در ایجاد کلاسی متفاوت در دنیای آموزش زبان برای کودکان فراهم کند.  استفاده از تکنیک  indirect teaching این امکان را به کودکان می دهند که در حین بازی و شعر به خواندن مطالب درسی خود بپردازند. تصاویری که در این کتاب ها استفاده شده است چشم نواز می باشد و مهارت های گفتگو، شنیداری ، نوشتاری مقدماتی کودک را بیشتر تقویت می کند. همچنین برای کتاب درسی، کتاب کاربری و کتاب معلم نیز در دسترس قرار گرفته است که مهارت های زبانی کودکان تقویت شود.

مجموعه کتاب‌های Pockets

این مجموعه کتاب نیز برای رده سنی کودکان می باشد، این کتاب را به جرات میتوان گفت یک کتاب جذاب برای کودکان خواهد بود چرا که در قالب تمرین های حل کردنی، رنگ کردنی و کشیدنی تنظیم و طراحی شده است. همین موضوع باعث می شود که علاقه کودکان به یادگیری زبان انگلیسی چندین برابر شود و همراه با رنگ آمیزی از آموزش زبان خود نیز لذت ببرند.

لهجه و سیستم این کتاب بر اساس آمریکن تنظیم شده است و کودکان می توانند با این لهجه در کتاب آشنا خواهند شد. کودکانی که در سطح مبتدی هستند و یا با زبان انگلیسی هیچ آشنایی ندارند، بسیار مناسب می باشد.

همچنین این کتاب شامل آهنگ ها و ترانه هایی است که بلافاصله کودک را به یادگیری زبان انگلیسی جذب خواهد کرد. همین ویژگی این کتاب باعث شده است که کودکان مهارت شنیداری خود را از طریق اهنگ و شعر تقویت کنند.

 خرید کتاب های آموزشگاهی زبان

برای خرید کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی به صورت تخصصی می‌توانید از سایت های آوا گستر ارومیه، دیجی کالا، انتشارات جنگل، فروشگاه زبان تک و... خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. خرید کتاب زبان به صورت اینترنتی از محبوب ترین روش های خرید برای کتاب های کم یاب و نایاب می‌باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها