|

خرید آنلاین کتاب از شعبه اهواز کتابفروشی سراج بوک

خرید آنلاین کتاب از شعبه اهواز کتابفروشی سراج بوک

یکی از بهترین خبر‌ها برای علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی در استان خوزستان به خصوص شهر اهواز، حضور یکی از برترین کتابفروشی های آنلاین کشور در شهر اهواز و آمادگی خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف استان خوزستان است.

 

به صورت معمول سفارشات اینترنتی شهر اهواز از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند و حدود 2-3 روز کاری زمانبر هستند، اما در این مطلب قصد داریم شمارا با کتابفروشی آنلاین سراج بوک آشنا کنیم تا کمتر از چند ساعت بتوانید کتاب دلخواه خود را سفارش دهید و تحویل بگیرید.

سراج بوک با جمع‌آوری بیش از 10 هزار عنوان کتاب پرفروش در ژانرهای مختلف مانند روانشناسی، رمان، تاریخی، ادبیات، مذهبی، توسعه فردی، انگیزشی و موفقیت یکی از بزرگترین آنلاین شاپ های کتاب در سراسر کشور است که به صورت تخصصی به مردم استان خوزستان خدمات ارائه می‌کند.

تمامی کتاب ها در سراج بوک دارای تخفیف ویژه از روی قیمت جلد بین 10 تا 70 درصد هستند و سفارشات بیشتر از مبلغ 450 هزارتومان (در زمان نگارش این مطلب) شامل ارسال رایگان می‌شوند.

با هماهنگی با بخش پشتیبانی سراج بوک با شماره 09128483049 می‌توانید با هماهنگی قبلی درخواست کنید که سفارش کتاب شما از طریق پیک ارسال شود تا کمتر از چند ساعت به دست شما برسد.

اگر ساکن شهر اهواز هستید و قصد خرید آنلاین کتاب دارید می‌توانید با مراجعه به وبسایت کتابفروشی سراج بوک به آدرس serajbookshop.com  از تخفیف ویژه خرید کتاب و ارسال رایگان بهرمند شوید.

طبق بررسی های انجام شده کتاب‌های ناشرین برتر کشور همانند نشر ققنوس، چشمه، نگاه، میلکان، نسل نواندیش، بینش نو، کتاب مجازی، یوشیتا، نیلوفر، کتابسرای میردشتی و بیش از 200 ناشر معتبر دیگر نیز در سراج بوک موجود هستند و می‌توانید با خیال آسوده بابت کیفیت کتاب ها، خرید آنلاین کتاب را تجربه کنید.

اگر قصد دارید تا کتابی خریداری کنید و به دوست خود که در شهر اهواز ساکن است هدیه کنید، با ارتباط با پشتیبانی این فروشگاه میتوانید درخواست کنید تا سفارشات شما با کاغذ کادویی بسته‌بندی شود.

کیفیت بسته‌بندی سفارشات در سراج بوک نیز مورد بررسی قرار گرفته و تمامی کتاب‌ها با پلاستیک حبابدار ضربه‌گیر بسته‌بندی ایمن شده و با سلامت فیزیکی 100درصدی به دست خریداران می‌رسد.

محدوده خدمات رسانی سراج بوک به منطقه یا شهر خاصی محدود نمی‌شود و تمام عزیزان ساکن در شهر اهواز از جمله مناطق کیانپارس، پادادشهر، زیتون کارمندی و کارگری، پردیس، مهدیس، گلستان، نادری، کوروش و باهنر و دیگر مناطق شهری اهواز می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی سراج بوک سفارش خود را ثبت و به سرعت دریافت کنند.

در ادامه برخی از مزایای خرید کتاب از سراج بوک را با هم بررسی می‌کنیم:

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان یکی از اولویت‌های کاربران برای تهیه کتاب است به خصوص زمانی که خرید کتاب به شکل آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی انجام می‌شود. کتابفروشی‌های اینترنتی در سراسر دنیا مثل آمازون، بارنز‌اند‌نوبل، ترفت‌بوک، بوک‌شاپ و سراج‌بوک در ایران، برای کاربران خود تخفیف‌های ویژه و همینطور ارسال رایگان درنظر گرفته‌اند. یکی از مزایای اصلی خرید از کتابفروشی‌های اینترنتی، خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان است.

خرید کتاب در ۲۴ ساعت شبانه روز

یکی دیگر از مزایای اصلی خرید اینترنتی کتاب دسترسی آسان به فهرست کتاب‌ها و ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز است، برای مثال فرض کنید که در نیمه‌شب در حال چرخیدن در اینستاگرام هستید که با یک کتاب جذاب آشنا می‌شوید، آیا در این ساعت امکان مراجعه به کتابفروشی و تهیه کتاب برای شما فراهم است؟ قطعا خیر، اصلا احتمال دارد روز بعد فراموش کنید که چنین قصدی برای تهیه کتاب داشتید. اما حالا با وجود کتابفروشی‌های آنلاین با چند کلیک می‌توانید به سادگی کتاب دلخواه خودتان را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت سفارش کنید.

تنوع گسترده و بانک کتاب

مزیت بعدی خرید اینترنتی کتاب برای شهروندان اهواز و استان خوزستان، دسترسی به هزاران کتاب مختلف در یک بانک کتاب آنلاین است. قطعا برای شما پیش آمده که به کتابفروشی‌های مختلف مراجعه کردید ولی کتابی که می‌خواستید موجود نبوده و ناراحت به منزل بازگشته‌اید، اما با مراجعه به وبسایت سراج بوک و با استفاده از "بخش جستجو" می‌توانید در کمتر از 1 دقیقه از موجودی کتاب مدنظر خود مطلع شوید.

بررسی نظرات کاربران و دیگر کتابخوان‌ها

یکی از عوامل تاثیر‌گذار هنگام انتخاب کتاب، بررسی و مطالعه نظرات کاربران و مخاطبان درباره کتاب هاست، با مطالعه نظرات خوانندگان درباره یک کتاب تا حدودی می‌توانید با موضوع و کیفیت محتوای کتاب آشنا شوید و انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

مزیت بعدی خرید اینترنتی کتاب ارتباط شبانه‌روزی از طریق تماس تلفنی یا بخش پشتیبانی آن کتابفروشی اینترنتی است. سایت خرید کتاب سراج بوک طبق نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام یکی از بهترین مشاورین در زمینه معرفی کتاب و پشتیبانی امور مشتریان را دارا است.

شماره تلفن پشتیبانی سراج بوک « ۰۹۱۲۸۴۸۳۰۴۹ » در ساعات اداری پاسخگوی سوالات کاربران است.

انواع روش های پرداخت

هنگام خرید اینترنتی کتاب می‌توانید از روش‌های پرداخت مختلفی استفاده کنید، در صورتی که دارای کارت بانکی عضو شبکه شتاب باشید می‌توانید از طریق درگاه رسمی بانک مرحله پرداخت خود را تکمیل کنید.

یکی دیگر از روش‌های پرداخت که در سراج بوک نیز فعال می‌باشد، امکان پرداخت هزینه سفارش از طریق روش کارت‌به‌کارت است. این روش پرداخت مناسب آن دسته از کاربرانی است که امکان پرداخت آنلاین را ندارند و با استفاده از این روش یکی از مشکلات اصلی کاربران برای خرید اینترنتی کتاب برطرف می‌شود.

به پایان این مطلب رسیدیم، با توجه به بررسی های انجام شده اگر ساکن شهر اهواز هستید و تمایل دارید به شکل آنلاین کتاب بخرید، بهترین انتخاب برای شما خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان از سراج بوک است به این دلیل که انبار مرکزی این فروشگاه در اهواز دایر شده و توانایی ارسال سریع کتاب با بهترین قیمت و کیفیت را دارند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها