|

معرفی هتل های شیراز در مرکز شهر

معرفی هتل های شیراز در مرکز شهر

شیراز را می‌توان یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران دانست. مکان‌های تاریخی متعدد، آرامگاه شاعران مختلف، طبیعت و آب و هوای خوب شیراز سبب شده است که این شهر مورد توجه گردشگران و به ویژه گردشگران خارجی قرار گیرد. این شهر زیبا در تمام فصول سال جذاب و دیدنی است.

همچنین در کنار جذابیت‌های بیشمار، امکان اسکان مسافران در این شهر وضعیت خوبی دارد. هتل‌ها، مهمانپذیرها و منازل شخصی زیادی جهت اقامت مسافران در این شهر وجود دارد. اما در این مقاله قصد داریم که به هتل‌های مرکز شهر شیراز بپردازیم. فراموش نکنید که قیمت هتل در تهران شیراز و یا هر شهر دیگر را می‌توانید از طریق سایت علی بابا بررسی نمایید.

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز از گروه هتل‌های معروف هما است. این هتل یکی از با کیفیت ترین هتل های شیراز است و مانند دیگر هتل‌های این گروه امکانات و خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد. هتل همای شیراز بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و بر طبق استانداردهای جهانی نیز به ارائه خدمات می‌پردازد. موقعیت مکانی این هتل پنج ستاره بسیار مناسب است، چرا که در مرکز شهر قرار دارد و به اکثر نقاطی که اراده رفتن کنید، نزدیک خواهید بود.

این هتل در یکی از مناطق خوب شیراز، در تقاطع سمیه و مشکین فام و در نزدیکی فرودگاه و ترمینال شهر شیراز قرار گرفته است. بیشتر از ۲۰۰ سوئیت و اتاق مجهز به کلیه امکانات در این هتل وجود دارد. همچنین از پنجره این اتاق‌ها می‌توان باغ سرسبز هتل و کوه‌های بلند اطراف شیراز را دید. در حقیقت تمام آنچه گفتیم از این هتل، یک هتل تمام عیار می‌سازد. پس اگر قصد اقامت در مرکز شهر را داشتید هتل هما می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

هتل زندیه

زندیه یک هتل پنج ستاره دیگر در مرکز شهر است که به تازگی هم تاسیس شده. این هتل فضایی سنتی و زیبا دارد و تجربه‌ای دلنشین را در چند روز اقامت شما رقم خواهد زد. نزدیکی هتل زندیه به مکان‌های تاریخی در کنار امکانات مناسب و خدمات خوب، همان چیزی است که هر مسافری به آن احتیاج دارد. رستوران این هتل غذاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کند که بنا به میل خود می‌توانید آن را در فضای باز یا بسته صرف کنید. همچنین یک منو کافی شاپی هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت که هر چیزی که به آن فکر کنید در آن گنجانده شده است.

هتل تالار شیراز

هتل تالار شیراز

هتل تالار، هتلی ۳ ستاره در نزدیکی مرکز شهر شیراز است که در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد. پس از آن نیز در سال ۱۳۹۷ بازسازی‌هایی در داخل هتل انجام گرفت. از ویژگی‌های مثبت این هتل باید به دسترسی آسان به اماکن تاریخی مثل آرمگاه سعدی و حافظ، دروازه قرآن، حمام و بازار وکیل اشاره نمود. هتل تالار سال‌ها تجربه داشته و با ارائه خدمات مناسب، رضایت میهمانان خود را جلب نموده است. امکانات این هتل را نمی‌توان با هتل‌های پنج ستاره مقایسه کرد. اما اگر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیاز دارید و در عین حال به اقامت در هتلی که امکانات و خدمات مناسبی دارد فکر می‌کنید، این هتل انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

هتل آپارتمان جام جم

جام جم یک هتل آپارتمان سه ستاره است که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. این هتل آپارتمان دارای هفت طبقه و ۱۳۸ واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان است. محل قرار گیری آن نیز در مرکز شهر تاریخی شیراز است که به نوعی از مزایای آن به حساب می‌آید. چرا که سبب می‌شود دسترسی به اماکن تاریخی و تفریحی آسان‌تر باشد. مثلا اگر در هتل جام جم اقامت داشته باشید به راحتی و در زمانی کم می‌توانید به مکان‌های تاریخی شیراز مثل باغ ارم، حافظیه، مجموعه زندیه، ارگ کریم خان، بازار و حمام وکیل بروید. علاوه بر این مجموعه جام جم امکانات و خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد و سبب می‌شود که سفری لذت‌بخش‌تر داشته باشید.

هتل آپارتمان شمس شیراز

هتل آپارتمان شمس شیراز

یکی دیگر مراکز اقامتی در مرکز شهر شیراز که بین مجموعه زندیه و آرامگاه حاظ قرار دارد، هتل آپارتمان شمس است. این هتل آپارتمان نه طبقه و ۸۰۰۰ متر زیربنا دارد. واحدهای اقامتی هتل به صورت آپارتمان‌های یک خوابه با متراژ ۶۰ و ۷۰ متری و آپارتمان‌های دو خوابه یا سه خوابه ۱۰۰ و ۱۱۰ متری ساخته است.

این واحدها امکاناتی امکانات خوبی از قبیل آشپزخانه، اجاق گاز، مبلمان، سرویس بهداشتی، اینترنت و مینی‌بار را درون خود جای داده‌اند. رستوران این هتل آپارتمان نیز ظرفیت ۱۲۰ نفری داشته و به سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی، با بهترین کیفیت می‌پردازد. همچنین یک کافی شاپ در لابی هتل وجود دارد که می‌توانید از آن برای رفع خستگی و گذراندن ساعاتی خوش استفاده نمایید.

کلام آخر

سفر به شیراز از جذاب‌ترین سفرهای داخلی ممکن است. در گوشه گوشه این شهر می‌توان خاطرات ناب ساخت. اما آنچه دغدغه تمام مسافران برای سفر محسوب می‌شود، آماده سازی تمهیدات سفر است. از رزرو هتل، خرید بلیط و ثبت نام در یک تور مفرح می‌توان به عنوان مثال‌هایی برای این نوع دغدغه نام برد. سایت علی بابا تلاش کرده است که با آسان‌تر کردن تهیه همه خدمات گردشگری، از رزرو هتل در تهران و دیگر شهرها گرفته تا خرید بلیط قطار، از دغدغه‌های مسافران بکاهد. پس اگر در فکر سفر هستید حتما به سایت علی بابا سری بزنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها