|

راهنمای خرید جاکفشی

ورودی منزل شما باید زیباترین دکوراسیون را داشته باشد! و این مورد محقق نمی شود مگر از جاکفشی های زیبا و خاص در ورودی منزلتان استفاده کنید؛ اما جاکفشی خوب چه ویژگی ای باید داشته باشد؟ آیا صرفاً زیبایی مهم است یا باید کاربردی بودن و مسائل دیگر را هم هنگام خرید جاکفشی در نظر داشته باشید؟ در این مقاله همراه من باشید تا مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید جاکفشی باید به آنها توجه کنید آشنا شوید.

راهنمای خرید جاکفشی

مهمترین نکاتی که برای خرید جاکفشی باید به آن توجه کنید

قبل از هرچیز مهم ترین نکاتی که برای خرید جاکفشی باید رعایت کنید را بیان می کنیم که شامل موارد زیر هستند:

  1.     فضای جاکفشی

آیا ورودی منزل شما کوچک است؟ قبل از هر چیز، فضای در نظر گرفته شده برای جاکفشی را دقیقاً اندازه‌گیری کنید. نه تنها طول و عرض، بلکه ارتفاع و عمق را نیز در نظر بگیرید. شما باید تعداد افراد ساکن در خانه و تعداد کفش‌ها را تخمین بزنید تا جاکفشی با ظرفیت کافی انتخاب کنید. معمولاً جاکفشی های دیواری به فضای کمتری نسبت به جاکفشی های پایه دار نیاز دارند.

نکته: به این نکته حتماً توجه کنید اگر کفش‌های بلند یا بوت دارید، ارتفاع محفظه‌های جاکفشی را بلند در نظر بگیرید.

  1. جنس و دوام جاکفشی

جاکفشی‌ها معمولاً از چوب، MDF، فلز یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌شوند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. پس در هنگام خرید به کیفیت ساخت، لولاها و اتصالات جاکفشی دقت کنید تا در طولانی‌مدت دچار مشکل نشود. همچنین اگر در شهر های شمالی یا جنوبی قرار دارید که هوا رطوبت بالایی دارد و یا جاکفشی در مکانی مرطوب قرار می‌گیرد، به دنبال مدلی باشید که در برابر رطوبت مقاوم باشد.

  1. طراحی و هماهنگی با دکوراسیون

جاکفشی را طوری انتخاب کنید که با سبک کلی دکوراسیون خانه شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال رنگ جاکفشی را با رنگ دیوارها، کفپوش و مبلمان ست کنید. می‌توانید از تضاد رنگی مثل سفید و قهوه ای نیز برای جلوه بیشتر استفاده کنید. همچنین مدل‌های مختلفی از جاکفشی وجود دارد، از ساده و مینیمال تا طرح‌دار و کلاسیک. از بین اینها مدلی را انتخاب کنید که با سلیقه شما سازگار باشد.

  1. امکانات اضافی

برخی از جاکفشی‌ها مثل جاکفشی نشیمن دار باسیل النسی دارای تشک نشیمن هستند که برای نشستن هنگام پوشیدن و درآوردن کفش بسیار کاربردی است. همچنین جاکفشی‌هایی با آینه، علاوه بر کاربرد اصلی خود، می‌توانند به عنوان یک آینه تمام‌قد نیز مورد استفاده قرار گیرند که ظاهر خود را قبل از بیرون رفتن چک نمایید. همچنین برخی مدل‌ها دارای شلف و یا کشوهایی برای نگهداری وسایل کوچک مانند کلید، کیف پول و... هستند که اگر کاربردی است می توانید مدل هایی از این دست خریداری نمایید.

  1. بودجه

در مورد بودجه باید بدانید که جاکفشی‌ها در رنج قیمتی متنوعی موجود هستند پس قبل از خرید، بودجه خود را مشخص کنید. سعی کنید جاکفشی باکیفیت و بادوام را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. معمولاً جاکفشی های کامپکت یونیک که از ترکیب مدل های مختلف تشکیل شده اند قیمت بالاتری دارند. 

 

جاکفشی مدل الگانت

یکی از جاکفشی هایی که در عین زیبایی به صورت بسیار کاربردی طراحی شده است جاکفشی مدل الگانت شرکت النسی است. این جاکفشی جدید علاوه بر اینکه روی دیوار نصب می شود و برای فضا های ورودی که محدودیت اندازه دارند مناسب است، دارای آینه و جالباسی بوده که نیاز شما به خرید جداگانه آنها را نیز برطرف می کند.

همچنین می‌توانید روی جاکفشی را برای جزایی مثل گلدان، جاشمعی، مجسمه و یا دستبند و ساعت استفاده نمایید. 6 آویز لباس روی این جاکفشی وجود دارند که می‌توانید لباس هایتان را روی آن آویزان کنید. همچنین 5 طبقه چوبی این جاکفشی خیال شما را از قرار دادن حدوداً 20 جفت کفش راحت می کند. همچنین این جا کفشی یک کشو نیز برای قرار دادن کلید و کیف پول، واکس یا سایر اجزا دارد.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله به طور کامل شما را برای خرید جاکفشی مناسب راهنمایی کردیم و مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید جاکفشی باید به آن توجه کنید را توضیح دادیم. همچنین یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین مدل های جاکفشی را نیز که تولید برند مطرح النسی است معرفی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن محصولات دیگر حتماً به وب سایت این مجموعه سر بزنید و از مزایای خرید مستقیم از تولید کننده بهره مند شوید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها