|

حواله یوان : چگونه به چین پول انتقال دهیم؟

حواله یوان به‌عنوان یکی از کارآمدترین و اصلی‌ترین روش‌های انتقال پول به کشور چین شناخته می‌شود. چنانچه قصد معامله با تجار چینی را داشته باشید و یا بخواهید برای عزیزان و فرزندتان که در چین مشغول زندگی و تحصیل هستند، پولی را انتقال دهید، استفاده از روش حواله یوان همواره بهترین راه‌حل ممکن است. به‌یاد داشته باشید که استفاده از این نوع حواله‌ها یا برات‌ها، بسیار آسان، ایمن و همراه با کمترین میزان کارمزد خواهد بود. این در حالی است که باتوجه‌به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، امکان دسترسی مردم به خدمات دلاری وجود ندارد؛ همچنین، افراد در معاملات با طرف‌های چینی، چنانچه بخواهند از سیستم دلاری بهره ببرند، متحمل کارمزدهای سنگینی خواهند شد. حال اگر با مزایای روش انتقال پول به چین با حواله‌های یوان هیچ‌گونه آشنایی‌ای ندارید، با ما تا انتهای این مقاله کاربردی همراه باشید.

حواله یوان : چگونه به چین پول انتقال دهیم؟

 

شناخت انواع حواله یوان

علی‌رغم وضع تحریم‌های مالی جهانی علیه کشور ایران، انتقال پول از ایران به مقصد چین (به حساب تجار این کشور، مراکز آموزشی چین و...) با برات چینی، به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. از همین رو، بایستی بدانید که عموم مردم برای چنین انتقال‌هایی، قادر به تهیه 3 نوع حواله زیر هستند که در ادامه نیز هر مورد را بررسی خواهیم کرد.

  1. حواله یوان تریدینگ

  2. حواله یوان سفید

  3. حواله‌های یوان سیاه (کثیف).

حواله‌های یوان تریدینگ

درصد اطمینان به برات‌های یوان تریدینگ بسیار بالا است؛ زیرا این نوع از حواله‌ها به‌لطف قابلیت پیگیری سیستمی و امکان ثبت شکایت از فروشندگان در پی سرپیچی از قوانین، از امنیت بسیار زیادی برخوردار هستند. به‌دلیل امنیت قابل‌توجه حواله‌های یوان تریدینگ، پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به انجام معاملات سنگین و انتقال مبالغ قابل‌توجه (مربوط به حجم بالای معاملات واردات و صادرات)، از این برات‌ها استفاده کنید.

حواله یوان سفید

اصلی‌ترین ویژگی استفاده از حواله یوان سفید، عدم بلوکه شدن این برات‌ها به‌شمار می‌رود. این برات‌ها که با نام حواله‌های پاک نیز شناخته می‌شوند، مورداطمینان کلیه تجار چینی هستند. به‌خاطر داشته باشید که درحال‌حاضر، فقط افراد مقیم این کشور قابلیت بهره‌گیری از حواله‌های یوان سفید را دارند. اما جای هیچ‌گونه نگرانی وجود نخواهد داشت؛ چراکه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های معتبر ایرانی، علاوه‌بر ثبت سفارش برای خرید یوان، از خدمات انتقال پول از مبدأ کشور چین به حساب‌های موردنظر خود در این کشور بهره ببرند. غالباً صرافی‌های معتبر ایرانی به‌منظور انتقال مطمئن حواله‌های یوان سفید، ضمانت‌های چندین ماهه را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهند.

حواله یوان ناپاک (کثیف)

کارمزد و هزینه‌های جانبی بسیار پایین انتقال پول از ایران به چین با حواله‌های یوان کثیف، موجب شده‌است تا طیف گسترده‌ای از افراد به این نوع از برات‌ها علاقه‌مند شوند. البته نکته بسیار پراهمیت، اینجاست که امنیت انتقال پول به چین با حواله‌های یوان کثیف، اصلاً مطلوب نخواهد بود؛ زیرا همواره خطر بلوکه شدن پول از سوی سیستم بانکداری کشور چین (به‌دلیل مشکوک شدن بانک‌های چینی به انجام پولشویی)، در کمین افراد نشسته است. به‌طورکلی، به‌منظور پیشگیری از معضلات ناشی از بلوکه شدن پول‌های در حال انتقال، هیچ‌یک از صرافی‌های معتبر ایرانی از ارائه خدمات مربوط به برات‌های یوان کثیف پشتیبانی نمی‌کنند.

مزایای حواله یوان به کشور چین

تجار ایرانی و یا افرادی که قصد انتقال پول برای عزیزانشان به کشور چین را دارند، بایستی به مزایای حواله یوان به چین توجه ویژه‌ای داشته باشند. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از حواله‌های یوان می‌توان به پارامترهای زیر اشاره داشت:

  • کارمزد بسیار پایین: در قیاس با اکثر ارزهای مهم جهان، کارمزدهای مربوط به حواله‌های یوان بسیار پایین خواهد بود. در صورت انتقال مبالغ سنگین به این کشور نیز، مقدار کارمزد بسیار کاهش می‌یابد.

  • سرعت و راحتی بالای انجام کار: پروسه انتقال پول با برات‌ یوان، بسیار ساده، راحت و البته سریع خواهد بود.

  • عدم بلوکه شدن پول: در پی استفاده از حواله‌های یوان سفید، هیچ‌گونه نگرانی‌ای از بابت مسدود شدن پول وجود نخواهد داشت.

  • دریافت حواله‌های یوان یا ثبت شرکت: ایرانیان با ثبت یک شرکت معتبر در این کشور، قادر به خرید یوان و اخذ برات‌های یوان چین خواهند بود.

  • عدم وجود محدودیت: کاربران در پی بهره‌گیری از حواله‌های موردنظر، با هیچ محدودیتی در انتقال مبالغ کم یا زیاد مواجه نیستند.

  • درگیر نشدن با نوسانات ارزی: در پی تهیه برات یوان، افراد از نرخ ثابت ارز چین مطمئن خواهند بود؛ به‌خصوص هنگام انجام معاملات سنگین، این مسئله موجب آرامش روانی هرچه بیشتر تجار می‌شود.

  • مراودات مالی گسترده: بیش از شصت بانک چینی، از انواع حواله‌های یوان پاک و تریدینگ پشتیبانی می‌کنند.

دسترسی گسترده به بازار کشور چین و کاهش احتیاج به مراجعه به مراکز مالی این کشور، از دیگر مزایای استفاده از حواله‌های سفید یوان محسوب می‌شود؛ همچنین، در صورت نداشتن وقت کافی برای پیگیری مراحل دریافت حواله یوان چین می‌توانید به‌راحتی از صرافی‌های معتبر ایرانی کمک بگیرید.

مطمئن‌ترین شیوه حواله یوان به چین

برخی از بانک‌های چینی، مراودات مالی با افراد حقیقی متعلق به کشور ایران را مشکوک تلقی می‌کنند. از همین رو، محدودیت‌هایی را درزمینه دریافت حواله یوان برای تجار و افراد عادی ایرانی در نظر گرفته‌اند. جالب است بدانید که کاربران همواره می‌توانند برای حواله‌های یوان به کشور چین، از شیوه‌های مختلف زیر بهره بگیرند:

  • حواله یوان علی پی

  • حواله اسکریل

  • حواله‌های paypal

  • برات وسترن یونیون

  • حواله مانی‌گرام

  • حواله‌های سوئیفت به مقصد کشور چین

در کنار روش‌های مذکور، بی‌شک رجوع به صرافی‌های معتبر ایرانی، مناسب‌ترین شیوه برات یوان به چین به‌شمار می‌رود؛ زیرا صرافی‌های معتبر ایرانی دارای حساب‌های بانکی تاییدشده‌ای در این کشور هستند و می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین دردسر، فرآیند انتقال پول به چین را به سرانجام برسانند.

ارسال برات یوان به‌کمک بهترین صرافی‌های ایرانی

به‌منظور اطمینان از بلوکه نشدن پول‌های انتقالی به چین و انجام سریع و بی‌دردسر معاملات با تجار این کشور، افراد می‌توانند به صرافی‌های معتبر ایرانی که حساب‌های مالی مطمئنی در بانک‌های معتبر کشور چین دارند، مراجعه کنند. در همین راستا، صرافی معتبر احمدیانی (sarafi-havale.com) با داشتن سوابق بسیار ارزنده و گسترده و استخدام کارشناسان مالی مجرب، امکان ارسال پول به چین با حواله‌های یوان را فراهم آورده‌است.

افراد به‌منظور تکمیل مدارک موردنیاز، پیگیری اطلاعات حساب مقصد، خرید یوان و البته آشنایی با انواع روش‌های ارسال حواله‌های یوان نظیر یوان علی پی، همواره می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان مجرب صرافی احمدیانی بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که انتقال پول به مقصد این کشور، معمولاً بین 3 تا 5 روز کاری طول خواهد کشید. توصیه مهم ما همواره این است که پیش از انجام هر اقدامی، تجار ایرانی با طرف‌های چینی ارتباط برقرار کرده و نظر آن‌ها را در رابطه با روش‌های انتقال پول مورد تاییدشان جویا شوند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها