|

بهترین وکیل طلاق در تهران + مشاوره رایگان

در برخی از مواقع در طول زندگی مشترک مسائلی به وجود می آید و اتفاق هایی رخ می دهد که طرفین تصمیم به طلاق می گیرند. طلاق ممکن است به صورت توافقی یا به درخواست یکی از طرفین انجام شود. در هر صورت نوع دادخواست اهمیتی ندارد.

بهترین وکیل طلاق در تهران + مشاوره رایگان

 چیزی که در این قسمت حائز اهمیت است وکیل طلاق می باشد. برای اینکه با مراحل قانونی دادخواست و اقداماتی که الزامی است آشنا شوید باید با بهترین وکیل طلاق مشورت نمایید. وکیل طلاق از حقوق خانواده دفاع می کند و جزو وکلای پایه یک دادگستری محسوب می شود. در دادگاه زوجین به فردی نیازمند هستند که از حقوق و احقاق حقوق دفاع کند و وکیل طلاق نیز چنین وظیفه ای را برعهده دارد.

 وکیل طلاق در تهران چه وظایفی دارد؟

 وکیل طلاق به فردی گفته می شود که در زمینه خانواده و مسائلی که به خانواده مربوط است تخصص و تجربه بسیار بالایی دارد. اما وکیل طلاق چه وظایفی را بر عهده دارد؟

با توجه به قوانین مدنی، اولین وظیفه ای که هر وکیل طلاق بر عهده دارد تلاش برای برقراری کردن سازش میان زن و مرد است. توجه داشته باشید که وظیفه وکیل طلاق در پیگیری پرونده و طرح دادخواست طلاق خلاصه نمی شود. در بسیاری از موارد وکیل می تواند توافقاتی را مطرح کند و زن و مرد را از طلاق نیز منصرف نماید. با این وجود وکیل باید قبل از هر اقدامی مشکل اصلی خانواده را بیابد و اگر امکانش بود مشکل را حل کند. 

یکی دیگر از وظایف بهترین وکیل طلاق راهنمایی نمودن موکل خود برای درخواست طلاق است. وکیل طلاق باید با توجه به مهارت و تجربه ای که دارد دادخواستی را تنظیم کند که بهترین و موثرترین دادخواست برای آن امر باشد. این دادخواست باید به گونه ای باشد تا در مرحله دادرسی مورد قبول واقع شود. توجه داشته باشید دادخواستی که کامل تنظیم نشده باشد رد می شود. در مورد پرونده های طلاق زن و مرد در بسیاری از مواقع دوست ندارند با یکدیگر برخورد کنند و در کنار هم حضور داشته باشند. در این صورت وکیل پایه یک دادگستری وظیفه دارد با توجه به وکالت نامه خود در دادگاه به جای موکل خود حاضر باشد و در نهایت جزئیات جلسه خود را برای موکل بیان نماید. 

وکیل طلاق در تهران در قبال موکل خود مسئولیت هایی دارد و پرونده را باید به سمتی پیش ببرد که به موفقیت برسد. همانطور که می دانید پرونده طلاق بسیار پیچیده است و از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. این قبیل پرونده ها دارای بار روانی برای زوجین هستند. با توجه به این موارد یکی دیگر از وظایف وکیل طلاق، سرعت دادن به روند رسیدگی پرونده است و وکیل قادر است با ارائه مدارکی که قاضی نیاز دارد صدور حکم را سرعت ببخشد و نتیجه نیز سریع تر مشخص خواهد شد.

 

چرا مشاوره با وکیل طلاق؟

images_1682759762_644ce052ef5bc.jpg

انتخاب وکیل طلاق و مشورت با آن برای رسیدگی به پرونده طلاق و دفاع از حقوق بسیار مهم است. اما چرا باید با وکیل طلاق مشاوره کنیم؟ آیا انتخاب وکیل برای طلاق مهم است؟

امروزه، مردمان بسیاری وجود دارند که هیچ اطلاعاتی در مورد تنظیم‌ دادخواست و مراحل قانونی رسیدگی پرونده های طلاق ندارند. حتی نمی دانند که چگونه دادخواست طراح کنند یا چگونه مهریه خود را به اجرا بگذارند! وکیل طلاق بهترین راه حل و روش را با توجه به تخصصی که دارد به موکل خود پیشنهاد می دهد و در تمامی مراحل رسیدگی موکل خود را راهنمایی خواهد کرد.

زوجی که تمایل ندارد در دادگاه به هر دلیلی حاضر شود می تواند از طریق مشاوره حقوقی رایگان با وکیل طلاق مشورت کند ک وکیل نیز با توجه به وکالتی که موکل به او داده در جلسات دادگاه حاضر می شود. اگر هر کدام از طرفین برای انتخاب وکیل توانایی مالی نداشته باشند قاضی با توجه به بودجه برای فرد وکیل تسخیری انتخاب می نماید تا آن وکیل از فرد در دادگاه دفاع کند. بهترین کسی که در پروسه طلاق می تواند کمک بزرگی به زوجین کند وکیل طلاق است. چرا که این افراد از تخصص و تجربه بسیار بالایی در این زمینه برخوردار هستند و برای مشاوره حقوقی بهترین فرد محسوب می شوند. 

سخن آخر 

در آخر لازم است بگوییم بهترین وکیل طلاق فردی است که به رویه و روند دادرسی پرونده کاملا آشنا است و بسیاری از افراد با توجه مشغله کاری خود و هر دلیل دیگری تمایل دارند پرونده طلاق خود را به وکیل با تجربه ای بسپارند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که وکیل انتخابی شما باید دارای رزومه مشخصی در زمینه پرونده طلاق باشد.

همه افراد در زندگی خود نیازمند مشاوره در مورد مسائلی همچون طلاق هستند. انتخاب بهترین وکیل طلاق می تواند به طرز قابل توجهی مشکلاتی که در خصوص مسائل حقوقی و زندگی زناشویی است را برطرف کند.  وکیل طلاق می تواند نتیجه پرونده را به نفع شما پیش ببرد و تغییر دهد و لز بروز هر کونه اثراتی که سوء آن است نیز جلوگیری خواهد کرد. البته توجه داشته باشید برای پیدا کردن یک وکیل خود باید شناخت، آگاهی و دقت بسیار بالایی را به خرج دهید. برای یافتن پاسخ سوالات خود در مورد بهترین وکیل طلاق و انحصار وراثت می توانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. وکلای مجرب مجموعه صدای وکیل بستری را فراهم نموده اند تا با مشاوره رایگان مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها