|

برگزاری همایش کوچینگ با شعار «کاوشگر توانمندی‌های خود باش»

همزمان با هفته جهانی کوچینگ، فعالین این صنعت در ایران هم با هدف آشنایی هر چه بیشتر جامعه با کوچینگ، برنامه‌هایی تدارک دیده اند.

برگزاری همایش کوچینگ با شعار «کاوشگر توانمندی‌های خود باش»

به گزارش شبکه شرق،‌ شعار «کاوشگر توانمندی‌های خود باش» تأکیدی است بر باور به توانمندی تمام انسانها برای ارتقاء قابلیت‌هایشان در زندگی شخصی و حرفه‌ای. 

کوچینگ فرصتی است برای کوتاه کردن فاصله آنچه می خواهید و آنچه می توانید؛ فرصتی برای شنیده شدن، برای به رسمیت شناخته شدن، بدون قضاوت، فرصتی برای خلق براساس باور به توانمندی شما.

کوچینگ یک ارتباط گفت‌و‌گو محور میان دو انسان از جایگاه کاملا برابر است. فرایندی که با پرسشگری، در جستجوی آگاهی‌ و خلق  برآمده و به صورت ویژه به اصول اخلاقی و حرفه‌ای کوچینگ پای‌بند است و با گوش دادن فعال و بدون قضاوت، محیطی امن برای عمیق‌تر شدن در احساسات، افکار و باورها ایجاد می‌کند. اینجا جایی است که آنچه مانع تحول شخصی یا حرفه‌ای شما شده را شناخته و با بالفعل کردن توانمندی‌هایتان به سمت تحقق اهداف به پیش می روید. 

روز بیست و یکم اردیبهشت، با حمایت اداره کل سلامت شهرداری تهران، میزبان تمام اقشار مردم هستیم تا به صورت رایگان فرصت تجربه کوچینگ را با حضور کوچ‌های صاحب صلاحیت داشته باشند. 

همین امروز برای ثبت نام به سایت irancoachingweek.com مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر علاوه بر سایت در تلگرام و اینستاگرام به نشانی irancoachingweek در دسترس شما خواهد بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها