|

بهترین آژانس مسافرتی تهران | آدرس+ شماره تماس + ساعت کاری

اگر به دنبال بهترین سایت های گردشگری هستید، می توانید در این لیست بهترین شرکت های گردشگری مشاهده کرده و مناسب ترین گزینه را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید.

اگر تنها ارائه لیست آژانس‌های مسافرتی ملاک بود، کار بسیار ساده‌تر می‌شد؛ چرا که واژه‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و افزودن کلمه بهترین باعث می‌شود سطح توقع افراد افزایش یابد. قطعاً زمانی که لیستی از بهترین‌ها ارائه می‌شود، باید رضایت عده زیادی از افراد جلب شود. امروزه به دلیل اینکه امور موجود در اغلب آژانس‌های گردشگری یکسان است، باید به دنبال تفاوت‌ها باشیم. تنها تفاوت میان آن‌ها سبب برتری نسبت به یکدیگر شده و می‌تواند یک مجموعه را به یکی از بهترین آژانس مسافرتی تبدیل کند. علی رغم اینکه افراد بسیار زیادی در این حوزه حضور داشته و فعال هستند، در این مقاله تنها به معرفی 5 مورد از آنها پرداخته ایم.

با سایت لحظه آخر، در لحظه سفر کن

یکی از آژانس‌های مسافرتی که پس از ۱۰ سال ارائه خدمات توانست به یکی از پر بازدید‌ترین استارتاپ‌های گردشگری مبدل شود، مجموعه لحظه آخر بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. این مجموعه بیش از یک میلیون کاربر داشته و به تمامی آن‌ها خدماتی چون یافتن تور مسافرتی داخلی و خارجی، تور لحظه آخری، بلیط هواپیما، رزرو هتل و... ارائه می‌دهد. یکی از مزایای این مجموعه می‌تواند بررسی تمامی تور‌های مسافرتی به صورت همزمان و آنلاین باشد؛ چرا که افراد انجام خریدی ایمن از طریق فضای مجازی را به حضور در خیابان‌ها ترجیح می‌دهند. لازم به ذکر است وبسایت گردشگری لحظه آخر تمامی قوانین و مجوز‌های لازم را از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین سازمان هواپیمایی کشور اخذ کرده که این موضوع در نهایت منجر به کسب نماد اعتماد الکترونیک گشته است.

ساعت کاری : از شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه ها 9 تا 13 

وبسایت گردشگری لحظه آخر

سایت علی‌ بابا، همسفری حرفه ای

از دیگر مجموعه‌های فعال در زمینه مسافرتی می‌توان به علی بابا اشاره کرد. این مجموعه همانند سایر هم صنفان خود برای مسافران خود ارزش خاصی قائل شده و ارائه خدماتی کامل، با کیفیت و مقرون به صرفه را حق آن‌ها می‌داند. لازم به ذکر است که به علت داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی، شما می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز نسبت به خرید بلیط، رزرو هتل یا رزرو تور بدون هیچ گونه نگرانی و استرس بپردازید. مجموعه علی بابا به دلیل رعایت نکاتی چون حفظ حرمت میان مشتری و پشتیبان، صداقت، سرعت در نحوه ارائه خدمات، پشتیبانی قوی و... توانسته با گذر زمان به تعداد کاربران و همچنین مسافران خود بیافزاید.

آدرس دفتر پشتیبانی علی بابا: اکباتان، نبش اتوبان لشگری، کوی بیمه، خیابان بیمه چهارم، بن‌بست گل‌ها، پلاک ۱

علی بابا

تجربه سفری هوشمند و به یاد ماندنی با سایت لست سکند

با توجه به اینکه اکثر افراد نسبت به مقاصد گردشگری خود اطلاعاتی کافی کسب نکرده‌اند، در لحظات آخر به فکر افزایش دانش خود در این زمینه هستند و می‌خواهند با استفاده از مطالب صحیح و معتبر این امر را به سرانجام برسانند. اگر شما نیز می‌خواهید در کنار رزرو تور‌های مسافرتی، هتل یا بلیط هواپیما به کسب اطلاعاتی مفید پیرامون مقصد مسافرتی خود بپردازید، توصیه می‌کنیم از مجموعه لست سکند کمک بگیرید؛ چرا که این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و توانسته در مدت زمان نسبتاً کوتاه ۵۰۰۰۰۰ کاربر را جذب نمایند. همچنین شما می‌توانید از وب سایت این مجموعه برای کسب اطلاعاتی چون تور‌ها، اخبار، سفرنامه، معرفی و نقد هتل و... استفاده کنید.

ساعت کاری ویژه مسافران و کاربران: از شنبه تا پنجشنبه 9 تا 18 و جمعه‌ها تعطیل

تلفن : 02191018000

لست سکند

با سایت سفر مارکت جهان همراه شماست

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه گردشگری شرکت ایرسا بوده که پس از مدتی سفر مارکت را احداث کرده است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و تا کنون توانسته جایگاه یکی از بهترین ارائه‌دهندگان تورهای گردشگری به صورت آنلاین را کسب کند. می‌توان گفت در این مجموعه حوزه فعالیتی بسیار متعدد بوده و شما می‌توانید به صورت همزمان خدماتی چون ارائه بلیط هواپیما‌های داخلی یا خارجی، رزرو تور داخلی یا خارجی، ارائه تور‌های اقساطی، رزرو هتل‌های داخلی یا خارجی و خدمات سازمانی را تجربه کنید. هدف از ایجاد این مجموعه فراهم نمودن بستری مناسب برای پیشرفت، ارائه خدمات پشتیبانی و رقابت با سایر همکاران در فضایی سالم و اخلاقی بوده است.

نشانی دفتر مرکزی:  تهران، خیابان ولیعصر، مابین پارک وی و تجریش، نبش کوچه مه لقا ملاح (کامران سابق)، ساختمان روشن، شماره ۷۰۱

تلفن دفتر مرکزی:  ۹۶۶۲۱۶۶۲-۰۲۱

سایت نهال گشت، پیشرو در ارائه بهترین گزینه های سفر

نهال گشت یکی دیگر از آژانس‌های مسافرتی بوده که توانسته با داشتن ۴۵۰۰۰ کاربرد، رضایت اغلب آن‌ها را جلب کرده و خدمات بسیار مطلوبی را به آن‌ها ارائه دهد. از آنجا که امروزه تعداد این آژانس‌ها در حال افزایش است، شما می‌توانید با حضور در وب سایت این مجموعه بدون نیاز به خرید تور به مکان‌های شگفت‌انگیز در اقصی نقاط کشور سفر کنید. همچنین کارکنان نهال گشت بر این اصل اعتقاد دارند نباید کیفیت را فدای قیمت کرد؛ در نتیجه شما می‌توانید در ازای پرداخت هزینه‌ای مناسب، خدماتی با بهترین کیفیت را دریافت کنید.

دفتر تهران: سعادت آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، خیابان کنی فرد (10)، پلاک 34، طبقه اول، واحد 2

شماره دفتر تهران: 91008111-021

سخن پایانی

بر اساس شواهد و نظرسنجی‌های انجام شده در سایت‌های مختلف از جمله لحظه آخر می‌توان گفت عدم قرارگیری یک آژانس در این لیست، به منزله ضعف یا عدم کیفیت مناسب آن نبوده و صرفاً معیار‌های متفاوت افراد می‌تواند به وجود آورنده این لیست باشد. قطعاً نظرسنجی‌های انجام شده برای انتخاب بهترین آژانس‌های مسافرتی باید به تمام بخش‌های موجود در یک آژانس از جمله کیفیت ارائه خدمات، رضایت مسافران، داشتن وب سایتی اصولی و معتبر و همچنین میزان مشهوریت توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها