|

ست مدیریتی چیست ؟ خرید هدایای سازمانی

ست مدیریتی چیست ؟ خرید هدایای سازمانی

یکی از بهترین هدایایی که می‌توان به یک فرد شاغل در محیط اداری داد، ست مدیریتی است. استفاده از کالاها و ابزارهای متنوع در این ست با اهداف و نیازهای مختلف صورت می‌گیرد. قانون خاصی در خصوص انتخاب یا نوع یک ست منحصر به فرد وجود ندارد و معمولا با توجه به نیاز و شرایط مخاطبین انجام می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر انواع ست مدیریتی و هدایای سازمانی خواهیم پرداخت.

 

هدایای تبلیغاتی ، برندسازی حرفه ای

هدایای تبلیغاتی از بهترین ابزارها برای شناساندن کسب و کار به سایرین می‌باشند که علاوه بر تبلیغات، بدلیل کاربردی بودن، استفاده روزمره نیز خواهند داشت. در ست هدیه تبلیغاتی می‌توان اقلام متنوعی تعبیه کرد؛ سررسید، تقویم رومیزی، دفترچه یادداشت، خودکار و روان نویس، کارت تبریک، پلنر، جاکلیدی و جاکارتی، کیف پول و ... همگی از مواردی هستند که از بهترین انتخاب‌ها برای قرار دادن در یک ست مدیریتی نفیس می‌باشند. مهمترین نکته‌ای که در مورد ست هدایای تبلیغاتی وجود دارد این است که هم جعبه محصول و هم کالاهای داخل آن، امکان سفارشی سازی را داشته تا بتوانند به خوبی نقش یک ابزار تبلیغاتی پر بازده را برای شما ایفا کنند.

 

ش

انواع ست مدیریتی

هدایای سازمانی تنوع زیادی داشته و پاسخگوی نیاز اکثر افراد با هر سلیقه‌ای می‌باشند؛ در بعضی مدل‌ها، محصولاتی مانند نوشت افزار و خودکار تعبیه شده و در برخی دیگر، لوازم الکترونیکی نظیر پاوربانک و هندزفری قرار می‌گیرد. همچنین در برخی مدل های ست هدایای تبلیغاتی محصولات چرمی مانند کمربند و کیف پول و جاکارتی نیز به چشم می‌خورد که کاربر می‌تواند طبق نیاز جامعه هدف خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کند. علاوه بر این، امکان خرید ست هدیه هایی که در آن‌ها دیوان حافط و سایر کتب اشعار با طراحی اختصاصی در نظر گرفته شده نیز وجود داشته که برای اهالی شعر و ادبیات از بهترین گزینه‌ها می‌باشند.

همچنین ست مدیریتی از نظر نوع بسته بندی نیز دسته بندی های مختفی دارد؛ در برخی از مدل های معمولی  ارزان قیمت، به یک جعبه مقوایی ساده بسنده شده؛ در مدل های ست مدیریتی نفیس، از جعبه های چوبی و یا هارد باکس با روکش گالینگور یا چرمی استفاده می‌شود که زیبایی و ارزش محصول را در چشم مخاطب دوچندان خواهد کرد.

 

 

ست هدیه الکترونیکی ، مدرن و منحصر به فرد

یکی دیگر از نمونه‌های کاربردی ست تبلیغاتی که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده، ست های الکترونیکی می‌باشند. در ست هدیه الکترونیکی نیز مانند سایر مدل‌ها، اقلام و کالاهای متنوعی استفاده می‌شوند. هر کدام از اقلام داخل ست را می‌توان با توجه به نیاز مخاطب و بودجه در نظر گرفته شده برای تهیه ست، تغییر داد. از کاربردی‌ترین اقلامی که در این مدل ست هدیه استفاده می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاوربانک

  • کابل AUX

  • فلش USB

  • هارد اکسترنال

  • هاب دو یا چهار پورت

  • شارژر فندکی

  • هولدر موبایل

  • هندزفری و هدفون

 

هدیه دادن یک ست مدیریتی الکترونیکی در دنیای امروز می‌تواند مورد پسند درصد بالایی از مخاطبان باشد. استفاده افراد از لوازم الکترونیکی در حال حاضر بسیار بیشتر از موارد دیگر بوده که می‌تواند روی میزان تاثیرگذاری برند یا تبلیغات نیز نقش داشته باشد.

 

 

خرید ست مدیریتی | سفارش هدایای سازمانی نفیس

همان طور که اشاره کردیم، یک پک هدیه مدیریتی فقط جهت تبلیغات و اهدای آن به یک مدیر یا کارمند طراحی نمی‌شود؛ از ست مدیریتی می‌توان به عنوان یک هدیه جذاب جهت قدردانی از دوست و آشنایان نیز استفاده کرد. با یک جستجوی ساده در سطح وب متوجه خواهید شد که امروزه فروشگاه‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند و هرکدام از آن‌ها شما را با تنوع زیادی از محصولات مواجه خواهند کرد. برخی از این مراکز، صرفا فروش ست هدیه و محصولات تکی را به شکل از پیش آماده انجام می‌دهند و امکان سفارشی سازی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند. در دست دیگر، مراکزی را داریم که امکان خرید هدایای تبلیغاتی و انواع ست مدیریتی به شکل کاملا اختصاصی شده را به مشتری می‌دهند. یکی از معتبرترین مراکز فعال در این حوزه که امکان سفارش هدیای تبلیغاتی و ست هدیه با طراحی کاملا سفارشی برای شما وجود دارد، مجتمع چاپ و بسته بندی پارت می‌باشد. در پارت چاپ، شما می‌توانید از میان بیش از 30 مدل ست هدیه نفیس، مدل مد نظر خود را انتخاب کرده و در تیراژ بالا، اختصاصی سازی کرده و سفارش دهید. یکی از مهمترین نکات در مورد ست هدایای تبلیغاتی پارت چاپ، نوع بسته بندی این محصولات می‌باشد؛ اکثر مدل های پک هدیه این مجموعه، در یک هاردباکس شیک با روکش گالینگور ارائه خواهند شد که ارزش ست هدیه را چندین برابر کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به نشانی partchap.com مدل های هدیه سازمانی و ست مدیریتی را مشاهده کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش این مجموعه به شماره 88500898-021، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها