|

رونمایی از اپلیکیشن جدید شمعدانی؛ دروازه‌ای به پارالمپیک پاریس 2024

پایگاه اینترنتی افراد دارای معلولیت از رونمایی اپلیکیشن جدید خود برای پوشش جامع پارالمپیک پاریس 2024 خبر داد. این وب اپلیکیشن با هدف ارائه تصویری کامل از حضور افراد دارای معلولیت در رقابت‌های ورزشی طراحی شده و به عنوان یک پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به پارالمپیک پاریس را به همراه معرفی رشته‌های ورزشی پارالمپیکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

رونمایی از اپلیکیشن جدید شمعدانی؛ دروازه‌ای به پارالمپیک پاریس 2024

 

به گزارش وب‌سایت شمعدانی، این اپلیکیشن با هدف حمایت از ورزشکاران پارالمپیک و الهام‌بخش بودن برای نسل جوان، به‌ویژه دختران دارای معلولیت، طراحی شده است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به معرفی جامع رشته‌های پارالمپیکی تابستانی و زمستانی، اطلاعات مدال‌آوران، تاریخچه و دانستنی‌های پارالمپیک و گزارش‌های جامع از حضور ایران در ادوار مختلف پارالمپیک اشاره کرد. همچنین، نمایشگاه مجازی پوسترهای پارالمپیک از سال ۱۹۶۴ تاکنون و اخبار مربوط به پاریس 2024 نیز در این اپلیکیشن در دسترس است. 

یکی از ویژگی‌های برجسته اپلیکیشن شمعدانی، امکان دسترسی مستقیم به صفحات اینستاگرام پارالمپین‌های ایرانی است. کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن با ورزشکاران پارالمپیکی ارتباط برقرار کرده و از فعالیت‌های آنان مطلع شوند. 

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا با دنبال کردن اخبار پارالمپیک 2024 و موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی، انگیزه لازم برای آغاز و ادامه فعالیت‌های ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی را کسب کنند و با تاریخچه و فرهنگ پارالمپیک بیشتر آشنا شوند. 

برای دانلود رایگان این اپلیکیشن و همراهی با قهرمانان پارالمپیک، می‌توانید به وب‌سایت شمعدانی به آدرس www.shamdani.com مراجعه کرده یا آن را از بازار اپلیکیشن‌های کافه بازار و پازلی دانلود کنید.   

شمعدانی به‌عنوان یکی از توسعه دهنده‌های اپلیکیشن‌های حوزه معلولیت تاکنون چندین اپلیکیشن برای استفاده افراد دارای معلولیت طراحی و روانه بازار کرده است.

بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 از تاریخ 7 شهریور آغاز و تا 18 شهریور ادامه خواهد داشت. 

شما همچنین می‌توانید اپلیکیشن را از لینکهای زیر دانلود نمایید.

لینک دانلود در کافه بازار 

https://cafebazaar.ir/app/Shamdani.ir.app

 

لینک دانلود در پازلی :

https://puzzley.net/wp-content/uploads/2024/08/Shamdani.ir_.app_.apk

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها