|

جزئیات مهم از وضعیت هوا طی ۵ روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات سازمان هواشناسی آخرین وضعیت هوا در پنج روز آینده را اعلام کرد.

جزئیات مهم از وضعیت هوا طی ۵ روز آینده

به گزارش شبکه شرق، برای امروز و فردا در نوار شمالی کشور و سواحل دریای خزر، استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی رشته کوه البرز افزایش ابر، رگبار و بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات سازمان هواشناسی آخرین وضعیت هوا در پنج روز آینده را اعلام کرد.

«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: برای امروز و فردا در نوار شمالی کشور و سواحل دریای خزر، استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی رشته کوه البرز افزایش ابر، رگبار و بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. 

وی با بیان اینکه هشدار زرد از سوی سازمان هواشناسی برای این مناطق صادر شده استف ادامه داد: در این مدت هم دریای خزر مواج است و روند کاهشی دما در نوار شمالی کشور وجود دارد. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات سازمان هواشناسی تصریح کرد: در عصر یکشنبه در این مناطق تقریبا بارش قطع می‌شود، اما از روز دوشنبه در ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی و همچنین ارتفاعات تهران و مازندران رگبار‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

ضیاییان خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود. 

وی درباره دمای تهران در این مدت گفت: دمای تهران نیز در این مدت روند کاهشی خواهد داشت. برای امروز پیش بینی می‌شود دما به ۳۴ درجه برسد و برای فردا دمای تهران را حدود ۳۲ درجه پیش بینی می‌شود.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها