|

افزایش دمای پایتخت از فردا یکشنبه 18 شهریور 1403

اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد: از روز یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است. طی روزهای شنبه و یکشنبه در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد نسبتا شدید با کاهش موقت دید و کیفیت هوا پیش بینی می‌شود

افزایش دمای پایتخت از فردا یکشنبه 18 شهریور 1403

به گزارش شبکه شرق، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از روز یکشنبه (۱۸ شهریور) افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران ، امروز (۱۷ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق محلی، افزایش نسبی بعضی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کوچک‌تر از ۲.۵ میکرون مورد انتظار خواهد بود.

طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ شهریور) در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات به‌ویژه فیروزکوه گاهی رگبار پراکنده و در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید با کاهش موقت دید و کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

از روز یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۸ شهریور) کمی ابری با وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۹ شهریور) ابری با وزش باد در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها