|

پیش‌بینی رگبار پراکنده و وزش باد شدید در 9 استان

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط استان‌ها خبر داد.

پیش‌بینی رگبار پراکنده و وزش باد شدید در 9 استان

به گزارش شبکه شرق، کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس شمال هرمزگان و جنوب و جنوب غرب کرمان خبر داد.

فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز (یکشنبه هجدهم شهریورماه) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس، شمال هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در ارتفاعات مرکزی البرز در ساعات بعدازظهر و شب رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم ‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وی افزود: روز سه‌شنبه این وضعیت در شمال آذربایجان غربی نیز رخ خواهد داد و در سه روز آینده در شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

گودرزی گفت: آب و هوای تهران، امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود که کمینه دما نیز ۲۰ درجه سانتیگراد است.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها