|

کارکردن دل خوش و آرامش فکر می‌خواهد

آتش تقی‌پور بازیگر، پیش‌کسوت سینما، تلویزیون و تئاترکه 15 فروردین 77‌سالگی‌اش را جشن گرفت، مثل همیشه دغدغه انجام کارهایی را دارد که برای مردم کشورش مفید باشد. او که در مدت همه‌گیری کرونا در تلویزیون مشغول ایفای نقش در یک سریال برای شبکه سوم سیما بود، درباره فعالیت‌های اخیرش به «شرق» گفت: «سریالی به نام اپیدمی کار کردم که 10 قسمت آن پخش شد و 17 قسمت دیگر به اسم همه‌گیری احتمالا یک ماه آینده پخش خواهد شد».

کارکردن دل خوش و آرامش فکر می‌خواهد

بهناز شیربانی: آتش تقی‌پور بازیگر، پیش‌کسوت سینما، تلویزیون و تئاترکه 15 فروردین 77‌سالگی‌اش را جشن گرفت، مثل همیشه دغدغه انجام کارهایی را دارد که برای مردم کشورش مفید باشد. او که در مدت همه‌گیری کرونا در تلویزیون مشغول ایفای نقش در یک سریال برای شبکه سوم سیما بود، درباره فعالیت‌های اخیرش به «شرق» گفت: «سریالی به نام اپیدمی کار کردم که 10 قسمت آن پخش شد و 17 قسمت دیگر به اسم همه‌گیری احتمالا یک ماه آینده پخش خواهد شد».

بازیگر فیلم «صحنه زنی» درباره کم‌کارشدنش هم گفت: «بخشی از آن به دلیل پیری است و بخشی دیگر به دلیل شرایط نامساعد اجتماعی است. با همه اینها فکر نمی‌کنم چندان کم‌کار شده باشم اما خب یک اثر باید دیده شود و اگر چنین نشود، انگار که کاری 

انجام ندادی».

بازیگر فیلم «خروج» ادامه داد: «کارکردن دل خوش و آرامش فکر می‌خواهد و افرادی هم که پول می‌گذارند تا از طریق سینما بازگشت مالی داشته باشد، این‌روزها کمی بی‌اعتماد شده‌اند؛ چرا‌که فکر می‌کنند سرمایه‌گذاری منطقی نیست. در این راه با موانع بسیاری مثل اعمال سلیقه‌های متفاوت و اصلاحیه‌های فراوان روبه‌رو هستند که گاهی آنها را از صرافت کار‌کردن در این حوزه می‌اندازد. متأسفانه محدودیت‌ها در مدیوم‌های مختلف بیش از سابق شده است اما معتقدم هنرمند در آرامش و آزادی می‌تواند اثر خوب تولید کند. بد نیست که به هم‌دیگر به‌اصطلاح میدان بدهیم و حرف بزنیم. متأسفم که مدت‌هاست دچار کج‌فهمی شده‌ایم و حرف همدیگر را به‌خوبی درک نمی‌کنیم».

بازیگر سریال «شب دهم» در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «بخش زیادی از فعالیت من در تلویزیون بوده و هست و می‌شنوم مردم کمتر به دیدن آثار تلویزیون گرایش دارند و مدیوم‌های دیگر جایش را گرفته است و شاید برخی با خود فکر کنند از تلویزیون چیزی عایدشان نمی‌شود و اکثر مردم به سمت دیدن سریال‌های خارجی تمایل پیدا کرده‌اند».

بازیگر سریال ستایش‌3 درباره روزمرگی‌ها و فعالیت‌های اخیرش نیز گفت: «گاهی وقت‌ها می‌نویسم و هرازچندگاهی نمایش‌نامه‌خوانی برگزار می‌کنم. این موارد از جمله کارهایی است که به دغدغه‌های فرهنگی خودم نزدیک‌تر است و احساس می‌کنم با انجام چنین کارهایی مثمرثمرتر هستم. به ساخت فیلم یا سریال خیلی فکر نمی‌کنم اما دوست دارم برای مردم کشورم کارهای فرهنگی متفاوتی انجام بدهم و خودم را راضی کنم».

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها