|

پاسخ باشگاه سپاهان به گزارش «شرق»

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند در رابطه با مطلب روزنامه شرق با عنوان «اگر کارلوس کی‌روش بود...» که در تاریخ ۱۴ شهریور‌ماه ۱۴۰۲ در بخش ورزشی روزنامه شرق منتشر شده است، پاسخی صادر کند که به شرح زیر است:

پاسخ باشگاه سپاهان به گزارش «شرق»

جناب آقای مهدی رحمانیان - مدیرمسئول محترم روزنامه شرق

با سلام و احترام

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند در رابطه با مطلب روزنامه شرق با عنوان «اگر کارلوس کی‌روش بود...» که در تاریخ ۱۴ شهریور‌ماه ۱۴۰۲ در بخش ورزشی روزنامه شرق منتشر شده است، پاسخی صادر کند که به شرح زیر است:

موارد مطرح‌شده در این خبر مبنی بر اینکه باشگاه سپاهان طی توافق با فدراسیون فوتبال خواستار حضور رضا اسدی در بازی دوستانه با زنیت به‌صورت کامل کذب است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هیچ‌گونه مکاتبه و درخواست رسمی و غیررسمی با فدراسیون فوتبال برای خروج رضا اسدی از اردوی تیم ملی فوتبال و ملحق‌شدن به اردوی سپاهان برای بازی با زنیت نداشته است.

برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز این سؤال مطرح است که چطور تعاملی که قرار بوده با باشگاه دیگری انجام شود به اسم سپاهان خورده است!

در پایان امیدواریم رعایت انصاف، حق‌گویی و رفتار حرفه‌ای در این خبرگزاری سرلوحه کار قرار گیرد.‌

پاسخ «شرق»

جناب آقای ساکت، به دوستتان نامه بنویسید

ماجرای «جوابیه»ای که باشگاه سپاهان برای روزنامه شرق ارسال کرده، خود به خود جالب‌ بود ولی حالا جالب‌تر و وارد فاز دیگری شده که احتمالا نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. رضا اسدی پیش از اردوی تیم ملی برای فیفادی جاری به تیم ملی فراخوانده شد ولی یکی دو روز مانده به مسابقه با بلغارستان، به باشگاه سپاهان فرستاده شد تا برای این تیم در دیدار دوستانه مقابل زنیت به میدان برود. اینکه چه فعل و انفعالی رخ داده که مسئولان تیم ملی یا شاید فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته‌اند رضا اسدی را به باشگاه سپاهان بفرستند با مرور بیانیه ساده‌ای که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته حل‌وفصل می‌شود. فدراسیون به صورت بسیار شفاف در بیانیه نوشته که رضا اسدی «در تعامل با باشگاه سپاهان و فدراسیون فوتبال» به باشگاهش برگشته است. تا همین‌جا کافی است و بهتر است به زمان حال برگشت. اکنون باشگاه سپاهان با ارسال جوابیه‌ای که محمدرضا ساکت، مدیرعامل فعلی این باشگاه، پای آن را امضا کرده نوشته که «موارد مطروحه درباره اینکه باشگاه سپاهان طی توافق با فدراسیون فوتبال خواستار حضور رضا اسدی در بازی دوستانه با زنیت شده به‌صورت کامل تکذیب می‌شود». خیلی مطمئن نیستیم که مخاطب این نامه ما باشیم ولی برای اینکه سوءتفاهمی جدید شکل نگیرد، برای محمدرضا ساکت، مدیرعامل محترم باشگاه سپاهان، یک بار دیگر بیانیه سایت فدراسیون فوتبال را منتشر می‌کنیم تا شاید معنی تعامل بهتر درک شود. فدراسیون فوتبال پس از بازگشت رضا اسدی به تمرینات سپاهان، در‌واقع پس از ترک اردوی تیم ملی توسط این بازیکن، چنین بیانیه‌ای را منتشر کرده است: «در تعامل باشگاه سپاهان و فدراسیون فوتبال، رضا اسدی به تیم باشگاهی خود بازگشت. فدراسیون فوتبال با قدردانی از تمامی تیم‌های باشگاهی به‌خاطر همکاری با تیم‌های ملی، اعلام کرد به دلیل همراهی تعدادی از بازیکنان سپاهان با تیم امید و تیم ملی بزرگسالان، رضا اسدی برای حضور در دیدار بین‌المللی تیم سپاهان با زنیت روسیه به تیم باشگاهی خود بازگشت. تیم سپاهان ۱۴ شهریور برای انجام دیدار برابر زنیت به روسیه سفر می‌کند». اینکه باشگاه سپاهان دقیقا چه چیزی را تکذیب کرده جای ابهام دارد. آیا منظور این است که رضا اسدی به دلیل دیگری از تیم ملی پس فرستاده شده است؟ اگر چنین است، پس بیانیه فدراسیون فوتبال چیست؟ اگر تعاملی صورت نگرفته و سپاهان درخواستی برای رضا اسدی نداشته که بهتر است جناب آقای ساکت، نامه‌ای به مهدی تاج، رفیق دیرینه بنویسند و از او توضیح بخواهند که چرا چنین بیانیه‌ای منتشر شده است. هرچند این پرسش هم برای ما دست‌نخورده باقی می‌ماند و دقیقا نمی‌دانیم بازنشر یک بیانیه رسمی چطور ما را از رعایت انصاف، حق‌گویی و رفتار حرفه‌ای دور کرده است؟

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها