|

استعفا؛ ایستگاه پایانی رئیس سازمان سنجش

روز گذشته خبر رسید که عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، در پی احکام بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب که توسط یکی از شعبات دیوان عدالت اداری صادر شده‌ است، از ریاست سازمان سنجش استعفا داد. ماجرای تقلب یکی از موضوعات همیشه داغ در زمان کنکور است. موضوعی که گاهی در روز برگزاری آزمون به دلیل لورفتن سؤالات مطرح می‌شود و گاهی درمورد احراز صلاحیت برخی از داوطلبان.

استعفا؛ ایستگاه پایانی رئیس سازمان سنجش

شرق: روز گذشته خبر رسید که عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، در پی احکام بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب که توسط یکی از شعبات دیوان عدالت اداری صادر شده‌ است، از ریاست سازمان سنجش استعفا داد. ماجرای تقلب یکی از موضوعات همیشه داغ در زمان کنکور است. موضوعی که گاهی در روز برگزاری آزمون به دلیل لورفتن سؤالات مطرح می‌شود و گاهی درمورد احراز صلاحیت برخی از داوطلبان. 

در واقع سازمان سنجش به نتایج تعدادی از داوطلبان، بر اساس سوابق تحصیلی، نتایج داوطلبان در کنکور سال‌های گذشته، گزارش‌های حفاظت آزمون، بررسی‌های فنی و علمی داوطلب مشکوک می‌شود و تا مشخص‌شدن نتایج بررسی‌ها، نتیجه قطعی برای این داوطلبان اعلام نمی‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها