|

یک ایرانی، بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد

سالار آقاپور به‌عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان انتخاب شد. سالار آقاپور، بازیکن پیشین تیم فوتسال پالمای اسپانیا و تیم ملی فوتسال ایران، از دیدگاه سایت فوتسال پلنت، معتبرترین رسانه فوتسالی جهان، به‌عنوان بهترین بازیکن جوان سال جهان انتخاب شد.

یک ایرانی، بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد

سالار آقاپور به‌عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان انتخاب شد. سالار آقاپور، بازیکن پیشین تیم فوتسال پالمای اسپانیا و تیم ملی فوتسال ایران، از دیدگاه سایت فوتسال پلنت، معتبرترین رسانه فوتسالی جهان، به‌عنوان بهترین بازیکن جوان سال جهان انتخاب شد. این برای اولین بار در تاریخ است که یک ایرانی به این مهم دست پیدا می‌کند. آقاپور در این فصل موفق شده بود به همراه پالما، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و با تیم ملی، بر بام آسیا بایستد.

شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سالار آقاپور به‌عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال از دید رسانه فوتسال پلنت گفت: سالار زحمات زیادی در این چندساله کشید و در جام ملت‌های ۲۰۲۱، از ارکان اصلی تیم ملی برای صعود به فینال بود و حتی در همین مسابقات اخیر هم دقایقی را با مصدومیت بازی کرد. او درباره قرعه‌کشی جام جهانی و اظهارنظر برخی فوتسالی‌ها درباره قرعه آسان ایران گفت: اصلا چنین چیزی نیست و قرعه آسانی نصیب ما نشده است. ما کار سختی داریم، زیرا هر سه تیم از تیم‌های خوب قاره‌شان هستند. متأسفانه در مصاحبه‌های اخیر دوستان، حرف‌هایی زده شده که نشان می‌دهد اطلاعات‌شان درباره فوتسال به‌روزرسانی نشده و در حد همان قرون وسطا مانده است. الان دیگر کار راحت در فوتسال نداریم و همین جام ملت‌های اخیر، مثال واضح این اتفاق بود؛ جایی که بزرگانی مانند ژاپن در مرحله گروهی حذف شدند و تیم‌های نوظهوری مثل افغانستان و تاجیکستان درخشیدند.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا از عملکرد فدراسیون فوتبال در مسیر جام جهانی راضی است یا خیر؟ پاسخ داد: ما تا یک هفته بعد از جام ملت‌ها درگیر مراسم و جشن‌ها بودیم. بعد از آن جلسه‌ای با آقای اصولی گذاشتم و برنامه‌های خودم را دادم. به دلیل حضور تاج در تایلند و همچنین شهادت رئیس‌جمهور، وقفه‌ای در برنامه‌ها افتاد و قرار است آقای اصولی چهارشنبه به ایران برگردد تا صحبت و برنامه‌ریزی کنیم. اعتقاد من این است که هر روزی که به جام جهانی نزدیک می‌شویم، روزهای‌مان را از دست می‌دهیم. نهایت تلاشی که می‌توانیم انجام دهیم، این است که از روی اعتبارمان با کشورهای مختلف درباره بازی‌های دوستانه صحبت و آنها را راضی کنیم. بقیه کار بر گردن فدراسیون فوتبال است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها