|

نشست مشترک سخنگویان قوای سه‌گانه به میزبانی دولت

همگرایی برای شنیدن صدای واحد در مسائل ملی و بین‌المللی

نشست مشترک سخنگویان قوای سه‌گانه دیروز به میزبانی سخنگوی دولت برگزار شد. فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت چهاردهم، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه و علیرضا سلیمی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره مسائل مختلف، گفت‌وگو و رایزنی کردند.

شرق: نشست مشترک سخنگویان قوای سه‌گانه دیروز به میزبانی سخنگوی دولت برگزار شد. فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت چهاردهم، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه و علیرضا سلیمی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره مسائل مختلف، گفت‌وگو و رایزنی کردند. در این بین، علیرضا سلیمی با اشاره به نشست مشترک سخنگویان سه قوه به میزبانی دولت، گفت: یکی از موضوعات مطرح‌شده در این جلسه این بود که در حوزه مسائل ملی و بین‌المللی همگرایی وجود داشته باشد تا صدای واحد از کشور  شنیده شود.

 البته این بدان معنا نیست که استقلال سخنگویان سه قوه تحت تأثیر قرار گیرد؛ چراکه این موضوع مهمی است. او توضیح داد: در هر قوه مواردی مطرح می‌شود که اهمیت دارد، منتها در یک‌سری از مسائل که مربوط به تصمیمات کلان نظام است باید صدای واحد شنیده شود. سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: برای هماهنگی سخنگویان قوای سه‌گانه باید چرخش اطلاعات بین آنها وجود داشته باشد و این از مواردی بود که در این نشست مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

 سلیمی ادامه داد: مسائلی در سطح ملی مطرح شد و اینکه اطلاعاتی بین سخنگویان انتقال پیدا کرد. یک‌سری از مسائل دیگری هم بیان شد و در‌نهایت مقرر شد‌ نشست‌های مشترک بین سخنگویان سه قوه ادامه پیدا کند. او در پایان بیان کرد: قرار شد‌ جلسات مشترکی با برخی از مسئولان نظام در موارد مختلف برگزار شده و در‌نهایت نشست‌های هماهنگی ادامه پیدا کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها