|

شروین حاجی‌پور به زندان نمی‌رود

یک‌ماه‌و‌نیم پیش بود که «شروین حاجی‌پور»، خواننده ترانه «برای» اعلام کرد‌ برای اجرای حکم باید به زندان برود. بسیاری درباره این حکم واکنش نشان دادند و درخواست کردند این حکم زندان سه ‌سال‌و هشت ماه، اجرائی نشود.

شروین حاجی‌پور به زندان نمی‌رود

یک‌ماه‌و‌نیم پیش بود که «شروین حاجی‌پور»، خواننده ترانه «برای» اعلام کرد‌ برای اجرای حکم باید به زندان برود. بسیاری درباره این حکم واکنش نشان دادند و درخواست کردند این حکم زندان سه ‌سال‌و هشت ماه، اجرائی نشود. حالا او در ویدئویی اعلام کرد است‌ «عفو شده است». او که با تسلیت درباره حادثه معدن سخنان خود را آغاز کرده، به تشریح روند وضعیت پرونده خود پرداخته است. او گفت: «ظاهرا بخش‌نامه جدیدی برای عفو آمده که پرونده‌ام شامل آن شده و مختومه شده است». او از کسانی که نگرانش بودند، صمیمانه تشکر کرد و گفت: «تا آخر به شما مدیونم. از کسانی که در داخل و خارج از دستگاه قضا تلاش کردند این اتفاق نیفتد، ممنونم». او همچنین از «محسن چاووشی» نیز تشکر بسیار کرد و گفت: «تا لحظه آخر پیگیر حل مشکل من بود و تا وقتی مطمئن نشد که قرار است این مشکل حل شود، دست از تلاش برنداشت». او ابراز امیدواری کرد تمام هنرمندانی که درگیر مسائلی شبیه او هستند، مشکل‌شان حل شود. او همچنین ابراز امیدواری کرد: «این نسل و هم‌سن‌وسال‌های من و فرزندان‌مان آن‌طور که شایسته است، زندگی کنند و قرار نیست که تبدیل به نسل سوخته شویم». پیش‌تر شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامى شهرستان ساری، شروین حاجی‌پور را بابت اتهام تحریک مردم به سه سال حبس محکوم کرده بود. این مجازات به‌ عنوان مجازات اشد، قابلیت اجرا داشته است که پس از تجدیدنظرخواهى، شعبه «۴۲» دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، یک‌سال‌ونیم از این حکم را به مدت دو سال تعلیق کرد.

حالا بر‌اساس اعلام شروین حاجی‌پور، این خواننده به صورت کامل تبرئه و مورد عفو قرار گرفته است. سایت‌های خبری همچنین با خوش‌بینی درباره این اتفاق نوشته‌اند: «به نظر می‌رسد زمزمه فعالیت این خواننده در ایران فراهم شده است».

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها