|

ماجرای جنجالی مناظره نماینده «سعید جلیلی» و «مسعود پزشکیان»؛ «مریم اشرفی گودرزی» کیست و در مناظره با «میترا جلوداری» چه گفت؟/ ویدئو

مناظره «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» با «میترا جلوداری» نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، با صحبت‌های جنجالی و خبرساز نماینده جلیلی، همراه بود؛ واکنش‌ها به این اظهارات «مریم اشرفی گودرزی» نماینده جلیلی در این مناظره ادامه دارد.

ماجرای جنجالی مناظره نماینده «سعید جلیلی» و «مسعود پزشکیان»؛ «مریم اشرفی گودرزی» کیست و در مناظره با «میترا جلوداری» چه گفت؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، مناظره «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» با «میترا جلوداری» نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، با صحبت‌های جنجالی و خبرساز نماینده «سعید جلیلی» کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری، درباره حجاب و آزار و برخورد با زنان، همراه بود.

سخنان «مریم اشرفی گودرزی» نماینده «سعید جلیلی» در مناظره با «میترا جلوداری» نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، درباره حمایت از برخوردها با زنان به بهانه حجاب، آزار و اذیت زنان، و اقدامات و برخوردهای خشونت‌آمیز علیه زنان در جامعه، خبرساز شده و واکنش‌‌های بسیاری را به همراه داشته است.

مناظره «مریم اشرفی گودرزی»، نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، فعال سیاسی اصول‌گرا، از نیروهای جناح موسوم به نیرو‌های انقلاب و عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با «میترا جلوداری» نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در یک برنامه انتخاباتی برگزار شد.

مناظره «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، با «میترا جلوداری»، نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، به دلیل اظهارات افراطی و تند اشرفی گودرزی علیه زنان مورد توجه قرار گرفته است.

واکنش‌ها و انتقادها به سخنان اخیر «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» ادامه دارد و در فضای مجازی جنجالی و خبرساز شده است. 

بنابر آنچه که رسانه‌ها آورده‌اند؛ «مریم اشرفی گودرزی»، عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی است و در پروفایل‌های منتسب به او این عناوین دیده می‌شود: همواره طلبه، محقق، مدرس، فعال سیاسی و فرهنگی.

مناظره مریم اشرفی گودرزی نماینده جلیلی و میترا جلوداری نماینده پزشکیان

«مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در مناظره با «میترا جلوداری» نماینده «مسعود پزشکیان» چه گفت؟

مناظره «مریم اشرفی گودرزی»، نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، فعال سیاسی اصول‌گرا، از نیروهای جناح موسوم به نیرو‌های انقلاب و عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با «میترا جلوداری» نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در برنامه انتخاباتی «دیدارنیوز» برگزار شد.

مناظره «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» و عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی «اصول‌گرا» و «میترا جلوداری» نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان فعال اصلاح‌طلب، با این موضوع که «چرا جریان فکری و کاندیدای مورد حمایت آنها برای اداره قوه مجریه مفید‌تر و تواناتر است» برگزار شد.

مناظره «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» با «میترا جلوداری» نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، با صحبت‌های جنجالی و خبرساز نماینده سعید جلیلی درباره حجاب و آزار و برخورد با زنان، همراه بود؛ سخنان «مریم اشرفی گودرزی» نماینده جلیلی در این مناظره در حمایت از برخوردها با زنان به بهانه حجاب، آزار و اذیت زنان، و اقدامات و برخوردهای خشونت‌آمیز علیه زنان در جامعه، خبرساز شده و واکنش‌‌های بسیاری را به همراه داشته است.

سخنان اخیر «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در جریان مناظره با «میترا جلوداری»، نماینده ستاد «مسعود پزشکیان»، در فضای مجازی، جنجالی و خبرساز شده است؛ «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، در مناظره با «میترا جلوداری»، نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» گفته است: «اگر بدون حجاب آمدی بیرون و مورد تعرض قرار گرفتی، خودت مقصری».

مناظره «مریم اشرفی گودرزی» نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، با «میترا جلوداری»، نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، به دلیل اظهارات افراطی و تند اشرفی گودرزی مورد توجه قرار گرفته است، اما جلوداری هم در این مناظره پاسخ‌های قابل توجهی داده است.

میترا جلوداری در بخشی از این مصاحبه به او می‌گوید: «شما در همه مسائل تمامیت‌خواه هستید، نه فقط حجاب.»

مریم اشرفی گودرزی کیست؟

«مریم اشرفی گودرزی»، عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی است و در پروفایل‌های منتسب به او این عناوین دیده می‌شود: «همواره طلبه، محقق، مدرس، فعال سیاسی و فرهنگی.»

«مریم اشرفی گودرزی»، نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در فضای مجازی، فعال سیاسی اصول‌گرا، نیروی جناح موسوم به نیرو‌های انقلاب و عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی است؛ در پروفایل‌های منتسب به «مریم اشرفی گودرزی»، این عناوین دیده می‌شود: «همواره طلبه، محقق، مدرس، فعال سیاسی و فرهنگی.»

بنابر آنچه که رسانه‌ها آورده‌اند؛ «مریم اشرفی گودرزی»، عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی است و در پروفایل‌های منتسب به او این عناوین دیده می‌شود: همواره طلبه، محقق، مدرس، فعال سیاسی و فرهنگی.

رضا نصری: مریم اشرفی گودرزی عملا می‌گوید اگر مرد سالم باشد، به زن بد حجاب تعرض می‌کند!

در همین راستا «رضا نصری»، فعال سیاسی به اظهارات «مریم اشرفی گودرزی» واکنش نشان داد.

«رضا نصری»، فعال سیاسی در توئیتی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «عملا می‌گوید اگر مرد سالم باشد، به زن بد حجاب تعرض می‌کند! چه تصویری قرار است پیروان این تفکر از ایران و مردم ایرانی بسازند؟ چه تصویری قرار است از اسلام ارائه کنند؟

چه آبی قرار است به آسیاب ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی بریزند؟»

زیدآبادی در واکنش به سخنان مریم اشرفی گودرزی: توجیه تعرض!

«احمد زیدآبادی» نیز در واکنش به این موضوع و سخنان مریم اشرفی گودرزی نوشت: «خانمی که به عنوان نماینده ستاد سعید جلیلی معرفی شده است، طی مناظره‌ای عملاً تعرض مردان به زنان را به دلیل نوع پوشش آنها توجیه کرده و خطاب به خانم‌ها گفته است: «اگر بدون حجاب آمدی بیرون و مورد تعرض قرار گرفتی، خودت مقصری!»

تا همین صد سال پیش، عده‌ای از متحجران معتقد بودند که اگر جنس زن بدون پوشاندن صورت و دست‌هایش (وجه و کفین) در برابر مردان نامحرم ظاهر شود و یا در حضور آنها حرف بزند، سبب تحریک‌شان می‌شود، بنابراین زنان برای مصون ماندن از تعرض مردان باید در مقابل هر نامحرمی روبنده بپوشند و برای حرف زدن با آنها ریگی زیر زبان خود بگذارند تا لحن عادی و طبیعی آنها خشن شود و زمینۀ دلبری از نامحرمان پیش نیاید.

آنها هم به زنان می‌گفتند؛ «اگر بدون روبنده آمدی بیرون و یا در برابر نامحرم حرف زدی و مورد تعرض قرار گرفتی خودت مقصری!

من دوست دارم بدانم پاسخ این خانم محترم به آن متحجران چیست؟ چون خودش نه روبنده پوشیده و نه هنگام مناظره ریگی زیر زبان خود گذاشته است!»

صحبت‌های مریم اشرفی گودرزی در مناظره با میترا جلوداری درباره حجاب

در ادامه، بخشی از اظهارات «مریم اشرفی گودرزی»، نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در مناظره با «میترا جلوداری»، نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» را درباره حجاب ببینید.

«مریم اشرفی گودرزی»، ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، در مناظره با «میترا جلوداری»، نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» درباره حجاب به جلوداری می‌گوید: «اگر بدون حجاب آمدی بیرون و مورد تعرض قرار گرفتی، خودت مقصری!»

فیلم کامل مناظره مریم اشرفی گودرزی و میترا جلوداری

مناظره «مریم اشرفی گودرزی»، نماینده ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، فعال سیاسی اصول‌گرا، از نیروهای جناح موسوم به نیرو‌های انقلاب و عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با «میترا جلوداری» نماینده ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» 

منبع: فرارو
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها